Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] OpK


OpK

Recommended Posts

Ingame navn: OpK     
SteamID: STEAM_0:1:54142694
IRL fornavn: Oliver
Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har, som de fleste ved været staff herinde på Stavox et par gange, hvor jeg nåede ranken Admin. Jeg mente selv at mange spillere syntes om min case håndtering, som jeg også har fået afvide, mange savner mig som staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har super meget erfaring på serveren, med over 3000 timer herinde.

Mange spillere og staffs spørger mig stadig til råds om f.eks regler eller situationer hvor man bliver i tvivl, og jeg er glad for at kunne hjælpe både spillere og staffs, dette sker dagligt.

 

  • Her er grunde til at vælge mig som staff, i punktform:
  • Har 1000+ timer som staff.
  • Ved hvordan man håndterer de forskellige ting man kan komme ud for som staff.
  • Har god kendskab til ULX, som tidligere staff
  • Er god til at holde hovedet koldt, selvom der er meget pres på.
  • Er god til at tale med personer i cases. Lytter til alle sider af historien, inden der tages nogle beslutninger.
  • Selvom jeg ikke er staff, spørger nogle nuværende staffs stadig til råds, hvor jeg ofte har en god løsning på problemet.
  • Jeg er retfærdig, i den måde jeg straffer på. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er rimelig kendt i communitiet, som jeg føler gør, at folk har en bedre oplevelse med cases. Jeg er aktiv på serveren stort set hver dag.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Da jeg har været staff herinde før, har jeg rigtig god erfaring med ULX og casesystemet.

Jeg hører selvfølgelig også, at der er kommet nogle nye ting i logs, som jeg selvfølgelig også kan sætte mig ind i, hvis jeg bliver valgt som staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Mine skriftligheder er rimelig okay, til det arbejde der skal udføres som staff.

Min mikrofon bliver altid brugt når det er muligt at bruge den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag fra omkring 16-17 stykker, og sidder normalt på serveren i mange timer af gangen.

I weekenden sidder jeg også på i rimelig lang tid.

Jeg bruger meget tid herinde, og jeg er normalt super aktiv når jeg har mulighed for at være det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Taget i betragtning af min fortid som staff, vil jeg sige at jeg har ændret mig. Er begyndt at tænke meget over hvem jeg færdes med på serveren, så der ikke kommer de uforusigelige situationer, der er sket tidligere jeg har været staff.

Jeg er klar til at give staff arbejdet en skalle, hvis jeg bliver accepteret selvfølgelig.

 

Tak fordi du læste min ansøgning! Smid eventuelt en kommentar, hvis det lyster

 

// OpK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

- Super flink overfor mig og hvad jeg har oplevet generelt overfor community'et.

- Bekendt med staff arbejdet og- udemærket klar over hvade det indebære. 😉

- Tidligere staff kendskab til regler osv. (Høre lidt sammen med ovenstående)

Listen kunne fortsættes lidt endnu, men jeg tror i har fanget budskabet. 🙃

Du ønskes held og lykke med det hele @OpK 🙂 

// Donkeh.




 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.