Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Kaistar


Kaistar

Recommended Posts

Staff Ansøgning - Kaistar

 

Ingame navn

 Kaistar

 

SteamID

STEAM_0:0:79267068

 

IRL fornavn

Kasper 

 

Alder

 16. 29/07/2003

 

Hvorfor ansøger jeg?

Som jo er meget normalt svar nok fordi jeg er gået ret død i rpen og bare ja. Vil tilbage til at hjælpe da det virkelig var noget jeg hyggede mig med sidste gang.


 

Tidligere erfaring som staff

Som mange nok ved så er jeg tidligere staff på serveren. Jeg var staff i lidt over 6 måneder. Jeg har også været staff på den gamle rpserver “Artex”. Der var jeg staff i godt og vel 1 års tid og blev desværre ikke til mere da serveren var nødt til at lukke. 

Jeg har også mere erfaring i andre spil, men det er ikke relevant. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staffholdet da jeg har masser af erfaring og derved kender til hvordan de forskellige situationer skal takles. Jeg vil også være den staff der kan være tidligt på om morgenen og kan også ende med at være sent oppe hvilket også kan bruges. 

 

Har jeg erfaring med ULX?

Kort svar fra mig er ja. Jeg har jo som sagt været staff på Stavox før. Der er nok kommet nogle nye commands, dog er det en god ting at jeg er lærenem på det punkt. Jeg vil altid forsøge at huske dem alle og vil altid kontakte en anden staff hvis der er brug for hjælp.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte

din mic?:

Miccen er noget af det der jo er vigtigst som staff. Jeg bruger aktivt min mic hver dag og kan næsten ikke leve uden. Angående det skriftlige så er jeg klart bedst mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Det med skema er ikke noget jeg gider til at lave. Så siger det kort her. Kommer senest på klokken 15 og har hele weekenden til at game.

 

Andet info I skal vide?

Har ikke mere info. Hvis der er mere så spørg bare ind. 

Held og lykke til de andre ansøgere 🙂

 

I er velkomne til at spørge ind til min ansøgning så meget I vil.

 

Håber at der tages godt imod ansøgningen.

 

Kaistar - Kasper

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Flink +

Kan reglerne +

Meget seriøs dog kan han også have det gode troll humør engang imellem +

Tidligere staff +

Når du er på leaver du ikke efter 1 time. Du bliver på resten af dagen +

 

Til sidst så husk at add kaistar på roblox. Han hedder kasitar

 

Held og lykke ❤️ 🙂

//VaffelVictor

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kaistar!

+REP

- Har været flink og imødekommende overfor mig de gange jeg nu støder ind i ham.  🙂

- Tidligere medlem af staffholdet. Tror godt Kaistar ved hvad det kræver 🙃

- Fint RP du har udøvet de gange jeg nu har set dig.

Du ønskes held og lykke med det hele fra mig.

// Donkeh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.