Hop til indhold
Stavox

[Solved] Abdey og Real Nemo job abuse - MIKETHEWOLFMANN propblock


Michael K

Recommended Posts

Dit in-game navn: Michael K
Vedkommendes in-game navn: Abdey, Real Nemo, og MIKETHEWOLFMANN
Dit SteamID: STEAM_0:0:36156675
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:66117435, STEAM_0:1:60531792, og STEAM_0:1:24434150
Tidspunkt for hændelse: 05-03-2020 00:06
Hvilke regler er blevet brudt: 1.4, 1.6, 15.36
Hvad skete der: Jeg ser at politibankboksen er ved at blive røvet og løber mod PD hvor jeg bliver mødt at et usyneligt prop sat af MIKETHEWOLFMANN, som stopper os i at komme ind til politibankboksen.
Da MIKETHEWOLFMANN får fjernet sit prop, og vi kan komme gennem døren bliver jeg så mødt af to betjente, som promte begynder at skyde på de betjente som kommer for at beskytte politibankboksen.
Jeg er ikke sikker på om MIKETHEWOLFMANN prøvede på at hjælpe dem som røvede politibankboksen ved at stoppe os i at komme der ind eller om han bare prøvede på at stopppe de korrupte betjente i at
komme ud. 
Beviser: https://drive.google.com/uc?id=1qm4bUg602zmiFcp30vZMuQEwqC9mBuXl
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.