Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jeg prøver, da jeg følger jeg er blevet uretfærdigt - jailet/bannet


Recommended Posts

_____________________________

SteamID: STEAM_0:0:82868630

Hvorfor skal du unbannes:   Ja godav, da jeg blev prøveunbanned fik jeg ikke en eneste stræf! Pånær sidste dag, da der var noget galt med min mic og derefter blev jailet for mic spam, jeg sagde til peanut (ham jeg blev banned af) flere gange at der var noget galt med min mic/headset, men det var han da ligeglad med. Ved godt jeg skulle have tjekket op på om mine ting er iorden, men at han ikke lytter på hvad jeg siger er imo ikke den rigtige måde at løse det på.. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, SMILEY tradeit.gg skrev:

_____________________________

SteamID: STEAM_0:0:82868630

Hvorfor skal du unbannes:   Ja godav, da jeg blev prøveunbanned fik jeg ikke en eneste stræf! Pånær sidste dag, da der var noget galt med min mic og derefter blev jailet for mic spam, jeg sagde til peanut (ham jeg blev banned af) flere gange at der var noget galt med min mic/headset, men det var han da ligeglad med. Ved godt jeg skulle have tjekket op på om mine ting er iorden, men at han ikke lytter på hvad jeg siger er imo ikke den rigtige måde at løse det på.. 

______________________________

Hej smiley.

jeg vil gerne snakke med dig på ts i morgen, hvis du har mulighed for det. Det virker lidt til, at du glemmer at fortælle nogle detaljer...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.