Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Børgefar


Hans Peter

Recommended Posts

Dit ingame navn:Hans Peter 
Staff ingame navn:Børgefar
Dit SteamID:STEAM_0:0:124553290
Staff SteamID:har ikke 
Forklar situationen: min ven bliver banned i 10000 min fordi han spørger en staff hvorfor at han skal fjerne sine props staff'en insitstere på og fjerne dem men vi spørge stadig efter en grund. han banner min ven
og så siger jeg han nok skal forvente en klage. så banner han også mig............
Bevis:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

 

14 minutter siden, Hans Peter skrev:

Dit ingame navn:Hans Peter 
Staff ingame navn:Børgefar
Dit SteamID:STEAM_0:0:124553290
Staff SteamID:har ikke 
Forklar situationen: min ven bliver banned i 10000 min fordi han spørger en staff hvorfor at han skal fjerne sine props staff'en insitstere på og fjerne dem men vi spørge stadig efter en grund. han banner min ven
og så siger jeg han nok skal forvente en klage. så banner han også mig............
Bevis:

 

 

Klager du på dine egne vegne? Din video demonstrerer nemlig et meget retfærdigt ban af dig efter du truer med staffklage og ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Hans Peter skrev:

det kun fordi det var dig`?

At du får ban for at true med staffklage og ban? Det er det bestemt ikke nej. For ca. 14 dage siden, fik Deaglemeister også besked på at banne en der truede ham med staffklage.

UwDSJoM.png

 

7 minutter siden, Hans Peter skrev:

vi spurgte bare om hvorfor vi skulle fjerne ddet?

Og I fik ikke ban for at spørge. Men havde allerede snakket med den første af jer, og bedt ham fjerne det fem gange før han gjorde det. Jeg fortsætter så hen til den næste af jer, hvorefter I ganger op på mig og begynder at snakke samtidig alle fem eller hvor mange I var. Her giver jeg ham flere chancer for at fjerne det, og da jeg kan konkludere at han ikke gør det, modtager han ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

stadig du er jo mega toxiq, vi spørger bare hvorfor vi skule fjerne det? og jeg truer jo ikke ??? jeg siger bare der nok kommer en det er ingen trussel?

tror vist ikke du har haft en god dag idag siden du er så salt og banner os instant bare fordi vi spørger hvorfor du vil have han skal fjerne det. du kunne bare have sagt, det er ikke rp og det er u realistisk men du tror sikkert at vi er dine undersotter fordi su har en stor sej server. uhhh du er meget sejere end os der spiller på den. hvad fanden er det for en motorik?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Hans Peter skrev:

stadig du er jo mega toxiq, vi spørger bare hvorfor vi skule fjerne det? og jeg truer jo ikke ??? jeg siger bare der nok kommer en det er ingen trussel?

tror vist ikke du har haft en god dag idag siden du er så salt og banner os instant bare fordi vi spørger hvorfor du vil have han skal fjerne det. du kunne bare have sagt, det er ikke rp og det er u realistisk men du tror sikkert at vi er dine undersotter fordi su har en stor sej server. uhhh du er meget sejere end os der spiller på den. hvad fanden er det for en motorik?

 

motorik? Der er så mange stavefejl i den tekst her, at jeg ikke forstår hvad du prøver at skrive.

Som jeg forsøgte at forklare jer, og efterfølgende din ven over pms, skal I bare fjerne det når I bliver bedt om det. Det har ikke noget med at være toxic at gøre?

Spillereglerne er meget simple. Gør hvad staff siger, eller ryg ud, det er ikke så svært. Om det er mig, eller en anden staff der beder jer om det, ændrer ikke på noget. Ved ikke hvordan du konkluderer at jeg er "salt". Tværtimod kan man da sige det om dig, med sådan en post.

God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

søde skat du sej og skrive jeg ikke kan stave hva? jeg kan godt stave men det eneste tidspunkt jeg skriver stile på er i skolen og jeg gider ikek spilde tid på og stille min tekst pænt op, når enhver med en hjerne ville kunne forstå det da hjernen kun behøves og se starten og slutningen af ordet for at genkende det. og nej det kian godt værer i bestemmer men i måtte da gerne komme med en grund i stedet for at værer så barnlige.... tænkt sig at værer så gammel som dig og værer så barnlig ikke bare og fyre et eller andet fis af

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hans Peter skrev:

søde skat du sej og skrive jeg ikke kan stave hva? jeg kan godt stave men det eneste tidspunkt jeg skriver stile på er i skolen og jeg gider ikek spilde tid på og stille min tekst pænt op, når enhver med en hjerne ville kunne forstå det da hjernen kun behøves og se starten og slutningen af ordet for at genkende det. og nej det kian godt værer i bestemmer men i måtte da gerne komme med en grund i stedet for at værer så barnlige.... tænkt sig at værer så gammel som dig og værer så barnlig ikke bare og fyre et eller andet fis af

Hvad? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.