Hop til indhold
Stavox

[Solved] Våbenlicens drop


Twinkels
Message added by Zenoxxi,

Licens er noget du køber til en specifik person, og er noget som er bundet 

Recommended Posts

Jeg synes det kunne være dejligt, at kunne smide sit våben licens, for det første kunne det være du vil skifte job kunne du /droplicens og skifte job sådan at du ikke mister dit licens. For det andet så hvis nu du skal gå eller andet at du kan droppe det til andre f.e.k.s en ven. Jeg synes at våbenlicens systemet kunne være mere fleksibelt og jeg ser det selv ikke som en helt dårlig ide.

Håber at det kunne være en god ide i jeres hoved også.

Hav en go' dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt være jeg forstår forkert. Men altså tænker da ikke man går rundt med våbenlicens som en eller anden slags kort. Våbenlicens bliver jo registreret i et system så du på dit id og i kr står du har våbenlicens. Så personligt synes jeg ikke der vil blive lavet den bedste rp ud af at kunne droppe licens. Eftersom at fx din ven blev nægtet gunlicense af borgmesteren også at du køber til ham og derefter køber igen. Man kan jo IRL heller ikke bare give våbenlicens til en random person. Eller at folk kan røve dig og få dit våbenlicens

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.