Hop til indhold
Stavox

[Solved] Misbrug af sin krafter og jail uden grund


Brian Satudarah

Recommended Posts

Dit ingame navn:Brian Satudarah
Staff ingame navn:Ra1fi
Dit SteamID:https://steamcommunity.com/profiles/76561198035436702/
Staff SteamID:STEAM_0:0:1027287
Forklar situationen:Jeg havde sat en sotr Textscreen inden under wire, så have jeg taget en 8x8 eller sådan noget. Så kommer Ra1fi fordi og bliver direkte stødt af lortet og fjerner den, der efter konfrontere jeg ham hvor efter jeg havde sat et nyt da der ikke står noget i reglerne om at man ikke må have sådan et skilt og den står på min egen bygning for så folk ikke bliver generet af det istedet det står på jorden. Så efter 3 gang hev han mig op på et tag hvor han så jailede mig 300 sekunder. i forgårs havde jeg det også med det helt store uden at der var nogen der sagde noget til det. Så det her hænger jeg meget på bliver taget alvorligt da brug af kraft er en stærk ting.
Bevis: Anteck Så det hele og har billeder af det skilt jeg brugte. 

20200303143644_1.jpg

20200303143717_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. Dit skilt er imod reglerne. Det lyder på dig som om han har forsøgt at give dig en chance før han jailede dig.

At du har brugt det en anden dag uden at nogen gjorde noget ved det, gør ikke, at det lige pludselig er tilladt.

I mange tilfælde lader vi folk have et skilt udenfor, fordi de forstår at anvende det i en form der giver mening. Når du vælger ikke at have et ordentligt skilt, vælger staff'en selvfølgelig at håndhæve reglen. Præcis som jeg gjorde, da du valgte at sætte 10 skilte rundt i byen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.