Hop til indhold
Stavox

Ny computer


xkow

Recommended Posts

Hej, jeg er lige kommet ind for at spørge fordi jeg ved der er en masse folk herinde der ved en masser om computere, så om der er nogle der kan anbefale noget.

Jeg har kigget på lidt forskellige men er lidt i tvivl om hvad jeg burde vælge. Har et budget på max 11 tusind ca. (sker intet hvis lidt over eller under)

 

Den må gerne kunne streames fra, og så skal den helst være færdigbygget, så jeg ikke selv skal til og i gang med at bygge den.

Så hvis i har nogle forslag, så kom gerne med dem. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man skulle anbefale en PC lavet af nogle udenlandske folk, så har jeg hørt at Origin PC faktisk laver ret kraftige og gode computere, til en god pris, der ligger omkring dit budget.

Og hvis man skulle have lyst til det, kan man endda købe en PC med en konsol i den, selvom det måske lyder lidt ekstrem overkill? 😮:jawdrop:

https://www.originpc.com/gaming/desktops/big-o/

Spoiler

PS så er det Corsair det står bag ORIGIN PC, så hvis man syntes at deres produkter er gode og kvalitetsrige, så vil jeg gæt på at Origin er af lig så høj kvalitet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Hvis man skulle anbefale en PC lavet af nogle udenlandske folk, så har jeg hørt at Origin PC faktisk laver ret kraftige og gode computere, til en god pris, der ligger omkring dit budget.

Og hvis man skulle have lyst til det, kan man endda købe en PC med en konsol i den, selvom det måske lyder lidt ekstrem overkill? 😮:jawdrop:

https://www.originpc.com/gaming/desktops/big-o/

  Skjul indhold

PS så er det Corsair det står bag ORIGIN PC, så hvis man syntes at deres produkter er gode og kvalitetsrige, så vil jeg gæt på at Origin er af lig så høj kvalitet.

 

Der får du vidst ikke bang for the buck:

Det kan selvfølgelig have ændret sig...

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, MRBennetsen skrev:

Der får du vidst ikke bang for the buck:

Det kan selvfølgelig have ændret sig...

Jeg tror nok at det har fået forbedret det nu, i forhold til 2018.

F.eks deres billigste desktop pc koster ca 11k Kr/1600$.

Ikke fordi at jeg prøver at favorisere dem, men de virker bare til at lave ret gode computere i forhold prisen/hardware,

og så tror jeg ud fra hvad deres priser er på computerne nu, er de er blevet bedre til at købe fra, end for nogle år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, xKow skrev:

Hey, tak for alle anbefalingerne. Efter at have kigget lidt tror jeg det ender med at blive den her: http://topdata.dk/shop/422-topgaming/12948-topgproi7-970016g-ramrtx2070s-8g512ssd-nvme/

Dog opgradere jeg bundkortet til  et ASUS TUF Z390 PLUS, man kan vælge det inde på siden.

 

Tak for hjælpen.

Det tager jeg som et kompliment ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.