Hop til indhold
Stavox

Tro eller viden.


Polle

Recommended Posts

Jeg skal selvfølgelig ikke diktere, hvordan du opsætter dit spørgeskema, men hvordan vil du sætte tro og videnskab op mod hinanden?

Man kan vel sagtens være troende, og stadig have forståelse for faktuelle data fra videnskaben?

Formålet er meget utydeligt.

 

Alt i tro overlapper ikke videnskab. Etiske levemål har intet med videnskab at gøre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Middi skrev:

Jeg skal selvfølgelig ikke diktere, hvordan du opsætter de spørgeskema, men hvordan vil du sætte tro og videnskab op mod hinanden?

Man kan vel sagtens være troende, og stadig have forståelse for faktuelle data fra videnskaben?

Formålet er meget utydeligt.

 

Alt i tro overlapper ikke videnskab. Etiske levemål har intet med videnskab at gøre. 

Jeg er i gang med at skrive en opgave om tro har plads i det post moderne samfund. Derfor lavede jeg denne meningsmåling for at se hvad folk hælder sig mest til. Men jeg kan godt følge dig i det og kommer også til at ændre lidt i selve meningsmålingen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.