Hop til indhold
Stavox

Sakseforbud


Timu h

Recommended Posts

Ehm... det giver da meningen at man ikke skal gå og true hinanden med sakse.

Det er da mega dumt .-.

 

Det gør de i vores klasse, og det er super dumt... Så stop da med det. Det ender galt på et tidspunkt.

Altså, folk er bare mærkelige... Forstår virkelig ikke hvorfor man vil gå og true hinanden med sakse i en klasse. Klassen bliver selvfølgelig bange af ren natur. Stop dog med det.

 

Nu lyder jeg godt nok som en dum idiot, men det ender altså galt på et tidspunkt. Kom bare med de der 10 -reps, er fuldkommen ligeglad med dem .-.

Seriøst folk skal tage sig sammen. Lær' noget i stedet for at true hinanden, det viser jo tydeligvis at man stadig opfører sig som en 0. klasse. Kan man ikke bare opfører sig som ens hjerne mentalt er.

Snak og spil, spil med folk i stedet. I min klasse er der fx altid gearet helt op i den... Læren er træt af det. Jeg får nemt hovedpine her for tiden, vi har en der lige har haft migræne osv. Altså hvor dumme kan folk være...

 

Sorry for de hårde ord. Synes virkelig det er et dumt opslag. Det er ikke os andre der skal høre på at i ikke opfører jer normalt .-.

 

- Kenzo (Giv mig -REP)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så længe det bare er en trussel må de da gøre det så tosset de vil?

Samt du ved godt at hvis man kaster med sakse så bliver man populær har du prøvet det?

 

Hvis du tror at man får migræne fordi at en anden har haft det så kan vi hurtigt få afgjort hvem af dig og dine sakse kastende venner der er klogest

 

Kenzo, Timu H har ikke sagt at du skal læse hans opslag 🙂 

 

 

 

 

(Kenzo hård type alligevel)

 

//Misser

( @Polle "Far jeg gider ik det pis der" )

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Spoiler

 

Slap dog af mic, der er ingen grund til at kalde timu og mig evnesvage og dumme, vi er helt normale, vi truer bare de andre fra klasse og skiftes til at true tilfældige mennesker fra klassen. Citat moonshine og poker er det bedste ever. Ps vi ved godt vi er hjernedøde men vi er ikke evnesvage.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.