Hop til indhold
Stavox

Grunde til hvorfor er skole så lort


Mr Lindved

Recommended Posts

1 time siden, Mr Lindved skrev:

1. Lærerene tvinger os til at lave børnearbejde 

2. Man må ikke sige fuck dig til læren

3. Man må ikke spille i timen 

4. Man lærere ikke at lave moonshine, stoffer eller bomber 

 

Hva skal du bruge bomber til?

og stoffer.......

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Timu h skrev:

lære at lave så man har en fremtid

Så man skal lære for at have en fremtid?

I skolen lærer man, så vil det ikke sige at man får en fremtid?

Hvorfor er det så at skolen er så ubrugelig?

Det kan jo godt være at du skrev at du egentlig bare skal lære at lave specifikt stoffer, og så er din fremtid sat for dig, men det kræver jo stadig at du lærer. Meningen med skolen er jo at klæde dig på til livet efter, samt skabe en almen dannelse, og lære de nødvendige ting, til at kunne få dig den fremtid du ønsker. det kan godt være at du ikke nødvendigvis vil være læge, og har brug for en del af undervisningen, men så har du sikkert brug for den anden. Det er nu meget godt med noget basis vide 🙂

Og jeg tror heller ikke ligefrem at stoffer en en sikker fremtid, det kan godt være at den er god, men sikkert også kortvarig.

Derfor vil jeg nu påstå at skolen er langt bedre, eftersom at du får den nødvendige viden, du har brug for, for at få en stabil fremtid.

 

3 timer siden, Mr Lindved skrev:

1. Lærerene tvinger os til at lave børnearbejde

Du kunne i alle omstændigheder bede om at blive undervist derhjemme da der egentlig kun er undervisningspligt her i Danmark, og at du som minimum kun skal have en 9. klasses afgangseksamen. Men medmindre at dine forældre har bestemt anderledes, og du er endt på en folkeskole, så ja, ja så har de krav på at undervise dig. Det er jo trods alt deres job.

 

3 timer siden, Mr Lindved skrev:

2. Man må ikke sige fuck dig til læren

Det er jo også en del af den almene dannelse som du skal lære, samt basis opdragelse at man skal være venligsindet, og isært yde repekt for lærere. Jeg ved virkelig ikke hvorfor at du ønsker dette.

 

3 timer siden, Mr Lindved skrev:

3. Man må ikke spille i timen

Hvis at pointen med skolen er at i blandt andet skal lære, giver det jo fin mening at man ikke skal sidde og spille?

 

3 timer siden, Mr Lindved skrev:

4. Man lærere ikke at lave moonshine, stoffer eller bomber 

Stoffer er ulovlige, så selvfølgelig lærer i ikke det, det samme er bomber, dog på gymnasiet kan du godt få serveret de nødvendige resurser til at lave en reel bombe, dog lærer de dig ikke helt hvordan du laver det i undervisningen. Moonshine, well... What can i say...

 

Lige for at clarify, så er jeg også relativt træt af skolen, men jeres grunde giver jo ingen mening, og i har jo ingen reele argumenter til at underbygge jeres grunde til at hade skolen, tak.

Jeg flipper fuldstændig over ikke velbyggede argumenter, og blanke påstande!

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mr Lindved skrev:

Jeg forstår ikke hvad du mener med at vi ikke har nogle gode argumenter der er da rigeligt, kig selv på de andre emner i skolehadernes klub så finder du nok argumenter.

Har lige læst de sidste 10-15 emner gennem, og ikke et eneste af dem indeholder et argument. De indeholder blot blank påstande. Så ikke kom her og sig at de argumenterer for det. Såfremt at du dig stadig vil påstå at det er argumenter, så er det i så fald ikke vel argumenterede eller dokumenterede argumenter. 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Mama Michello skrev:

 Lige for at clarify, så er jeg også relativt træt af skolen, men jeres grunde giver jo ingen mening, og i har jo ingen reele argumenter til at underbygge jeres grunde til at hade skolen, tak.

Jeg flipper fuldstændig over ikke velbyggede argumenter, og blanke påstande!

Gør jeg heller ikke, det var bare det her der irriterede mig ahah

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.