Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Misforstålse


Exacie

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:229443296


Hvorfor skal du unbannes: Jeg synes at mit ban skal blive korter pga mange af tingene jeg bliv bannet for var en misforstålse fx. Siger kjeld en af grundene til at, jeg skal blive bannet er jeg er at, jeg bestikker ham. Jeg bestikker ikke jeg sagde "Jeg vil ikke blive bannet Kjeld du kan give bilen tilbage til ham der carjacket den, Penge og du kan jail mig". En af de andre grunde til at, jeg er blivet bannet er at, kjeld mener jeg har rejoiner for at, få min bil tilbage. Jeg har haft over 800 addons på min pc (Pga jeg har haft en lille server) og det kunne min garrys mod ik holde så når den var i gang med at download 10 andre addons frezzet mit spil og jeg kunne ikke bevæge mig. Nu når jeg ikke prøver at crashe så jeg trykker disconnect og det virket efter jeg er disconnect uninstallet jeg nogen addons og joiner igen. Da jeg joiner igen caller ham som havde carjacket min bil efter en admin pga han tror jeg rejoiner for at, få min bil igen. Så kommer Kjeld og spørg mig hvorfor jeg rejoiner så siger jeg "Jeg crashed" så siger han jeg lyver og at han kan se det i logs så siger jeg "Jeg lyver ikke jeg crashed på en måde" så siger han jeg lyver. Da han siger jeg lyver prøver jeg alt for han ikke banner mig og siger "Jeg vil ikke blive bannet Kjeld du kan give bilen tilbage til ham der carjacket den, Penge og jail mig" Så siger han jeg bestikker ham og kalder på Kasper og ZeTaZ før han banner mig i 2 uger. Jeg synes det hele var en stor misforstålse men hvis i stadig synes jeg skal have en straf kan i så ik gøre den mindre fordi synes decideret ikke at 2 uger banner er noget som jeg fortjener.

 

 

Mvh Papa Blacky

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.