Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] vil gerne blive unbanned(var dum)


Recommended Posts

 

- mit steamID er STEAM_1:0:96312728

- hvorfor jeg gerne vil unbanneds grunden til jeg vil unbannds er det er meget lang tid siden jeg gjorer alt det jeg ved det var forkert og var en meget dum den gange jeg har lært af hvad jeg  har gjort vil meget gerne tilbage til jeres gode server og er lidt ked af hvad jeg gjort ( jeg rdm og jeg løj i      case) jeg vil bare sige unskyld for det og håber i vil lade mig komme ind på serveren igen  

 

V.H Hjalte

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Hjalte. Jeg har læst din unban request og  har tænkt lidt. 

Grunde til du ikke bliver accepteret her nu (right away)
1. Jeg ved ikke hvorvidt jeg ska' tro på dig. Jeg ser det næsten er et år siden, så vil ikke udelukke, at du sagtens kan blive unbannet.
For mig virker det dog til du hverken har brugt tid eller energi på din unban request.
Det virker som om du bare har lavet en hurtig en, for at blive unbannet... Læg gerne bare 5 minutter i den. 

2. Desuden skriver du "jeg er lidt ked af..." hvilket får mig til at tvivle lidt på, om du faktisk gider ind..

Vil meget gerne tage en snak med dig på teamspeak, hvor jeg kan få lidt flere ord fra dig.



-Peanut

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.