Hop til indhold
Stavox

Hvilken person var du i folkeskole?


Sokke✌

Recommended Posts

Computer Nørd og Klovn

Ham den sjove der gav folk et grin, samt at have den evne til at hjælpe til hvis folk havde problemer med de skide chromebooks man får til rådighed 😄

 

 

 

Stadig den dag i dag er jeg stadig legenden over dem alle XD 😄 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ER computernørden på min skole, er der en af computerene eller ipadsne der ikke fungere for godt er det mig der bliver sat til at lave det. Dog kan nogen af mine lære gøre tingene efter jeg har lært dem det. Vi bruger Google Classroom på vores skole, i starten skulle jeg lære lærerne at lægge lektier op...

 

Jeg ER også den person der sidder alene i frikvartererne, fordi jeg ikke er god til at søge social samvær.

Ellers går det godt i skolen, får dog ikke karakterer, da jeg går på en friskole...

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, ItsSokke✌ skrev:

Selvfølgelig er du Klassens bilnørd ❤️

Hahaha. Bruger jo dagligt op til 10 timer på at kigge på biler og ting som det. 

 

4 timer siden, Bob Johnson skrev:

Jeg var nok folkeskolens mest dovne person, og det har jeg desværre taget med mig over på gymnasiet. Det kan man i hvert fald se på mit fravær 😅

Hvor tæt på de 12% er du ved at være? Eller... Rettelse. Hvor langt over de 12% er du?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.