Hop til indhold
Stavox

Hvordan fandt du dit navn?


Sokke✌

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Oprettet
  • Seneste svar

Altså startede med og hedde Adamkbh fordi det var mit sinds minecraft gamer navn... som jeg var sindsyggg til... men så lavede vi vores ultimative gang gang "Dyrene" for 2 år siden cirka tror jeg... og der besluttede vi så vi skulle hedde noget med "Dyret" så det blev "Adamdyret" og da jeg er for doven til at skrive /name Adamkbh har jeg beholdt Adamdyret...

 

Det var min KEDELIGE Historie 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Kiwi Z skrev:

Jeg startede med at hedde Denlillekiwi, men så synes @Guzernat det var fkn barnligt. det sagde han til mig, jeg blev ked af det. så skiftede jeg navn til det her, fordi en af min venner hed noget med X til sidst, så tog jeg Z

Havde jeg ikke fortalt dig du skulle ændre det havde du nok været blevet mobbet med det navn selv den dag i dag.

 

Mht mit navn, så mit fornavn Gustav, også valgte mig og min storebror at vi skulle bruge et Z, også Guzern. 

 

21 timer siden, Kiwi Z skrev:

Jeg startede med at hedde Denlillekiwi, men så synes @Guzern

Telefonforum fucker op så kan ikke få lov til at slette det nederste citat.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/02/2020 den 6:52 PM , Middi skrev:

En knejt fra folkeskolen havde problemer med udtale. Han kunne f.eks ikke sige "skole", så det blev i stedet til "stole".

Han kunne heller ikke udtale mit rigtige navn, så han sagde Middi i stedet. Whelp, that's how I was born.

Er det dig fra stole af? Middi?

Lige nu, Twinkels skrev:

Er det dig fra stole af? Middi?

SYKE

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.