Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Hej jeg vil gerne undskylde


b&wanie2K

Recommended Posts

  •  
  •  

______________________________

SteamID:STEAM_0:1:104521111

Hvorfor skal du unbannes: 

______________________________

Jeg spillede inde på Stavox Evocity da jeg begyndte at troll meget rundt og snakke meget grimt til mennesker og homosexualitet og snakke meget beskidt til folk der ikke havde fortjent det osv. jeg havde jeg havde sagt 'hvaså i homoer skal i med i bussen forhelvede' og sådan havde jeg sagt nok 5-10 gange når jeg kørte rundt for at få folk ind i min bus. Jeg ved godt det var meget forkert af mig at snakke så grimt til folk og det var meget grænse overskridende for nogle mennesker og jeg hved godt det var forkert og jeg undskylder rigtig meget og hved godt det var forkert osvl. jeg forstår godt jeg fik ban og det giver meget god mening men jeg mener ikke det var fair at give mig perm ban selvom det var noget lort jeg sagde. jeg bruger meget tid inde på denne server og bruger mine egne penge på penge i severen fordi jeg godt kan lide at spille herinde. Igen jeg undskylder meget og håber i kan forminske min ban så jeg måske kan få 7-30 dages ban istedet for perm 

 

 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Lyver i case - Kalder folk for 'Homoseksuelle fuck', 'bøsser' - Troll (i case)

Navn: b&wanie2K

AdminID: STEAM_0:1:49505363 - PolleBoii [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 18-02-20 16:12


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Du starter med at tag din bus og drift hen foran mig mens jeg står på fortovet helt stille, du vælger så og sige "Skal du med din bøsse?" Jeg vælger ikke at reagere på det men holder til gengæld øje med dig i noget tid hvor du op til flere gange smadre ind i andre biler og kalder 5-7 mennesker for "Bøsser" og "Homoseksuelle". Efter noget tid tager jeg så fat i dig og spørger om det er rigtigt at du kører rundt og kalder folk for "Bøsser" og "Homoseksuelle". Du svarer så nej og siger at det har du aldrig sagt, jeg spørger så om du er sikker, du svarer ja og der lyver du jo så overfor mig. Jeg fortæller dig så at du modtager et ban, og imens jeg skriver ban grunden begynder du at lade som om du sutter min pik. Der trækker jeg så stregen og vælger at give dig perm.

 

Din opførsel har på ingen måder været acceptabelt! Hvorfor skal jeg reducere eller fjerne dit ban? Hvorfor skulle jeg tro på at du ikke gøre samme nummer igen hvis du får unban eller reducering?

Link til kommentar
Del på andre sites

kan godt forstå hvad du mener og kan godt se du virkelig ikke er glad for den opførsel jeg havde. Det forstår jeg så også godt 110 procent! jeg hved sku ikke helt hvad min undskyldning er det var vel bare mit Troll der tog lidt for meget over men jeg er typisk en meget normal spiller herinde elsker role play og  have det sjovt jeg spiller rigtig meget inde på den her server og vidste godt iforvejen det var forkert (undskyld) og jeg bure aldrig have trollet rundt sådan herinde.

men en måde jeg måske kan vise dig at jeg virkelig sætter pris på serveren er at jeg bruger/har brugt mange penge herinde fordi jeg nyder at spille herinde jeg har spillet herinde lang tid uden de største problemer 

 

men da der med jeg gav dig et blowjob var  overhovedi kke det jeg mente. min mate sad under dig og lavede underlige lyde så jeg gjorde bare det samme imens du stod afk eller hvad end du nu lavede som nok var at give mig ban

 

Men hvis du giver mig en chance for at spille igen alså hvis du kan unban eller reducere min ban. kan jeg GARENTERE for at det aldrig sker igen og jeg nok skal gå tilbage til den normale role play mode jeg normalt spiller i 

venlig hilsen her fra 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.