Hop til indhold
Stavox

[Solved] PolleBoii


.:SoNiK:.

Recommended Posts

Dit ingame navn:.:SoNiK:.
Staff ingame navn:PolleBoii
Dit SteamID:STEAM_0:0:39983620
Staff SteamID:STEAM_0:1:49505363
Forklar situationen:jamen jeg kalder admin da jeg syntes det ikke er fair at man betaler 10k til en person for at få sin bil igen også har de ikke bilen.
Jeg får at vide af Polleboii man gerne må snyde folk omkring det at man har bilen eller ej også bare tjene easy 10k. det syntes jeg er mærkeligt i forhold til hvis man
kigger på regel 2.20? ((Det er ikke tilladt at snyde køberen af sin bil i en bilhandel (f.eks. at tage 10k. uden at give bilen). Det er dog derimod tilladt at snyde 
sælgeren- derfor skal de være på vagt.))
Det er så polle jeg står og snakker med omkring den sag her, hvor vi står og diskutere lidt frem og tilbage omkring jeg syntes man skulle tage at specificere den regel her
lidt mere ud hvis man åbenbart gerne må snyde omkring det alligevel. Jeg læser mig nemlig frem til at det ikke er tilladt. Mens vi står og diskutere lidt frem og tilbage
vælger han bare midt i samtalen bare at sige god dag og forsvinde sin vej og det virker som om han er pænt ligeglad og bare vil have sin vilje / have ret. Ikke for at 
frempromovere mig selv og gerne vil have ret, men jeg syntes det er latterligt bare at forsvinde midt i en samtale, for bare at nærmest "ignore" ham der står og har et
problem og egentlig søger svar i forhold til nogen regler der er på serveren.
Bevis:Vedhæfter her billede af console hvor man kan se at jeg caller admin og polle tager casen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sonik. 

 

Som jeg også sagde i casen havde jeg haft spurgt både ZeNoxXi og Maxx0758 om det er okay at snyde folk hvis man ikke har bilen. (Altså hvis du skriver i en advert "nogen der har set min bil?" Og der er en der svarer ja. Du sender ham de 10k og det viser sig så han ikke har bilen, han har snydt dig) Det sagde de begge ja til og kom med begrundelsen: "Man må bare være mere sikker i sådan nogle situationer". 

 

Under casen blev jeg ved med at sige de samme ting om og om igen og igen, men du blev ved med at sige at det må man sgu da ikke. Selvom jeg forklarede dig reglen som du påpeger vælger du stadig ikke og vil høre på hvad jeg siger. Det ender jo så også med at den person som havde snydt dig faktisk ikke har haft bilen, ergo er der ingen regler der er blevet brudt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker det kommer an på hvordan det blev formuleret, altså fra sælgerens side.

Blev der fortalt, at du kunne købe din bil for 10K? 

Eller blev der spurgt i advert om der var en der havde din bil? 

Der er forskel på, om du betaler for informationen omkring, hvor din bil er, eller om du rent faktisk betaler for at få din bil igen fra ham der har taget den.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/02/2020 den 6:33 PM , ZeNoxXi skrev:

Jeg tænker det kommer an på hvordan det blev formuleret, altså fra sælgerens side.

Blev der fortalt, at du kunne købe din bil for 10K? 

Eller blev der spurgt i advert om der var en der havde din bil? 

Der er forskel på, om du betaler for informationen omkring, hvor din bil er, eller om du rent faktisk betaler for at få din bil igen fra ham der har taget den.

 

Dav, jeg skrev i advert "Nogen der har set min lys blå lykan hypersport, vil gerne købe den tilbage" derefter fik jeg svaret "Jeg har din bil 10k så får du den". Da jeg så giver ham 10k får jeg ikke min bil og kalder på en admin da jeg mener at det er i strid mod reglerne. Så kom polle og som jeg kan se på det han skrev herinde har han ikke hørt halvdelen af hvad jeg har sagt til ham. Jeg sagde at spaden jeg overførte 10k til havde stået og sagt han havde bilen og ikke gav mig den da de blev overført men efter polle så har jeg jo bare overført mine penge og regner med at han tryller dem frem, fordi alle elsker jo bare at overføre random penge til folk?

 

Men ihvertfald syntes jeg da virkelig ogs det var en totalt respektløs håndtering af polle da han pludselig bare vælger at sige "ikke mere i det, god dag" virkelig som om han bare vil væk fordi han ikke lige får ret. Jeg syntes det er en virkelig dårlig og respektløs måde at håndtere sådan en case på, ikke fordi at jeg siger han skal stå og bruge hele dagen på at diskutere med folk men bare midt i en samtale at melde sådan der ud og TP væk derfra syntes jeg er sygt respektløst og pisser egentlig bare folk af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Kan ikke huske casen særlig tydeligt. Men så vidt jeg husker nævner du ikke, at sælgeren har sagt, at han har bilen. Men det kan også godt være jeg husker forkert. Men jeg ved til gengæld også at du sagde at du fik pengene sendt tilbage. Alt i alt tror jeg det har været en misforståelse, kan godt se at min håndtering måske ikke var 100% korrekt, men når jeg forklar dig den samme ting op til flere gange, hvor jeg også nævner det jeg fik af vide af mine højere rangerede, så bliver casen lidt langtrukkent. Samtidig var der mange andre cases der poppede op som jeg også blev nød til at tage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

Jeg må nok alligevel smide skylden på mig selv, da jeg har givet Polle noget forkert information igennem teamspeak, det beklager jeg.

Personen må selvfølgelig ikke scamme dig, hvis han siger, at han har din bil, da det vil være imod regel 2.20.

 

Polle har altså ikke gjort noget forkert. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.