Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


Elbaek

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:60286857

Hvorfor skal du unbannes: jeg skal unbannes fordi, jeg har spillet rigtigt seriøst i en uge efter en lang periode ban. på den uge har jeg ikke brudt nogle regler undtagen lige den ene der som jeg vil forklare! mig og en ven havde spillet på serveren hele dagen, og lavet en masse fedt rp med forskellige folk. der klokken cirka blev 3 - halv 4, hvor der kun var 5 inde, og intet skete på serveren. stod jeg over i hjørnet for mig selv og legede lidt rundt UDEN at ødelægge det for de andre. der var 3 betjente som ikke lavede noget rp overhovedet udover at snakke med hinanden, også var der min ven som også var med til at hygge lidt. jeg er ked af at det skulle ende sådan her, men tænker bare ikke det kan passe jeg skal have ban, for at mig og min ven hyggede rundt kl. 3 uden at ødelægge folks rp! og som jeg har nævnt var vi 5 inde, hvor så min ven som har spillet på serveren i cirka 3 år fortalte mig at når det var så sent og der ingen var inde, var det okay at lege lidt rundt, bare vi ikke ødelagde det for andre.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Elbaek.

Nu er det således, at du jo åbenbart har forstyrret folks RP, eftersom at der blev lavet en ban request på dig.

 

Som det ses på ban requesten her 

Stod du jo ikke blot i hjørnet for dig selv. Lige ærgerligt at du lyver i din unban request.

Eftersom du kun har været bannet i 3 dage, ser jeg absolut ingen grund til unban på nuværende tidspunkt. Du har på blot 40 timer formået at få 3 perm bans på serveren. Mon ikke du lige skal bruge en pause fra serveren?

 

 

@Mikk Må naturligvis komme med sin vurdering.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Lund

ham  betjenten der kom løbende på billedet var lige kommet der. og som man ser er det kun der jeg står over i hjørnet jeg løfter bilen. 

 

det rigtigt nok jeg har fået 3 perms. og som jeg forklarede i min sidste unban request, var at denne her gang ville jeg tage det seriøst! og det syntes jeg dælme også jeg har gjort. 

 

og efter de ham betjenten kom stoppede jeg også. så ser ikke hvad du mener med at jeg lyver!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du viser desværre ikke, at du tager det mere seriøst, eftersom du lige er blevet banned for propabuse.

Det burde du have vidst var en rigtig dårlige idé, og dermed sagt er der også konsekvenser.

 

Eftersom du kun har været banned i 3 dage, ser jeg som sagt ikke grundlag for et unban på nuværende tidspunkt. Vi må lade kontrolløren vurdere sagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

 
hør jeg var jo ikke den eneste der hyggede rundt. der var intet RP på tidspunktet. jeg har jo fået denne sidste chance og mener 100 procent jeg bruger den fornuftig. fx jeg har købt fra shoppen et par gange. vip og penge og det. jeg har været meget aktiv på serveren. så syntes klart at det er uretfærdig at jeg få Perm ban, fordi at EN spiller har taget nogen billeder af det.
           det er egentlig det jeg har af forklaringen til denne her sag. igen EN spiller, kl. lort, ingen RP. dem der var legede også lidt rundt.
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Elbaek skrev:
 
hør jeg var jo ikke den eneste der hyggede rundt. der var intet RP på tidspunktet. jeg har jo fået denne sidste chance og mener 100 procent jeg bruger den fornuftig. fx jeg har købt fra shoppen et par gange. vip og penge og det. jeg har været meget aktiv på serveren. så syntes klart at det er uretfærdig at jeg få Perm ban, fordi at EN spiller har taget nogen billeder af det.
           det er egentlig det jeg har af forklaringen til denne her sag. igen EN spiller, kl. lort, ingen RP. dem der var legede også lidt rundt.

 

Jeg hører hvad du siger, men som sagt på baggrund af, at du kun har været banned i 3 dage, ser jeg ingen grund til allerede at unbanne dig. Jeg synes du skal forsøge igen senere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.