Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban søges!


sticky

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:1:427685506

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil rigtig gerne unbannes fra jeres servere fordi at jeg synes det er et virkelig godt samfund der er derinde og noget godt RP og selvfølgelig et virkelig godt koncept. Jeg ved godt det jeg gjorde var meget forkert og kan godt se hvad der er galt med det, og jeg vil selvfølgelig stoppe med at dræbe folk uden grund med det samme hvis jeg bliver unbannet. Jeg har ventet i rigtig langt tid nu, og vil virkelig gerne ind og spille sammen med mine venner, og have det sjovt igen uden at gøre noget forkert. Jeg ved godt at jeg har dummet mig, Men jeg vil rigtig gerne have en chance til hvor jeg beviser at jeg ikke vil gøre sådan noget dumt igen. Håber at vil tænke på det. Mvh Marius Kristensen AKA: Sticky. PS: sorry for at jeg skrev "ventet i næsten et år nu" i chatten. Har bare været banned i lang tid nu, og har ikke helt styr på hvornår jeg blev banned.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du på daværende tidspunkt bare havde en smule fornuft, og havde tænkt dig om, havde du så stadig skudt alle i spawn?

 

Din adfærd da du lave Mass RDM viste, at du på ingen måde havde interesse for at spille på serveren.

 

Det giver forhåbentligt sig selv, at man ikke bare tilfældigt går og skyder alle.

 

Hvad var din intention helt præcist da trak dit våben frem, og valgte at skyde alle i spawn?

Link til kommentar
Del på andre sites

1. nej jeg havde ikke skudt alle i spawn hvis jeg lige tænkte mig om og spurgte mig selv hvad det er jeg har gang i. Så nej det ville jeg nok ikke.

 

2.  Dengang var jeg blevet lidt træt af at spille det, men jeg ved godt at det ikke betyder at jeg så bare skal failRP så meget og skyde alle. Jeg har overhovedet ikke tænkt mig at gøre det igen hvis jeg begynder at kede mig. Jeg vil virkelig gerne ind og spille sammen med mine venner, og det vil jeg ikke ødelægge igen ved at gøre det samme som fik mig banned. 

 

3. Jo selvfølgelig giver det sig selv. Jeg tænkte nok bare at det ikke var mit problem, men selvfølgelig er det det og jeg tager fuld ansvar over det jeg gjorde. Og så skammer jeg mig også over mig selv at jeg gjorde noget så dumt. 

 

4. Mit mål med det var nok at gøre folk sure, men igen jeg ved godt at det er dumt at gøre så noget på RP servers. Jeg vil selvfølgelig kun dræbe folk hvis jeg har nogle gode grunde til det og ikke bare uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.