Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hubert Ban Request


TheDevil

Recommended Posts

Dit in-game navn: TheDevill

Vedkommendes in-game navn: Hubert

Dit SteamID: STEAM_0:0:57274265

Vedkommendes SteamID: Ved ikke han er leavet

Tidspunkt for hændelse: 03:20-03:25

Hvilke regler er blevet brudt: RDM som politibetjent skyder mig som også er betjent, han prob abuser også fordi vi lige har konfiskeret hans private bil.

Hvad skete der: RDM / Probabuse

Beviser: Links

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1996055071

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1996056398

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg kan god se du bliver skudt, men hvem ved om det kunne have været en anden? Der er jo ikke et konkret bevis på at det var "Hans Petersen" som der skød dig.

 

Men jeg vil alligevel lige forsørge mig med et ord in-game med Hans, eftersom der også er en anden der har oprettet en ban-request på præcis samme person.

Link til kommentar
Del på andre sites

Da der ikke er det største bevis på det er Hans der har skudt dig, er der ikke rigtig noget at gøre, desværre. Dog har der været en anden ban-request som jeg har gjort noget ved.

 

 

Tak for din klage.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du sende en privat besked her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.