Hop til indhold
Stavox

[Solved] Deaglemeister


TheDevil

Recommended Posts

Dit ingame navn: TheDevill

Staff ingame navn: Deaglemeister

Dit SteamID: STEAM_0:0:57274265

Staff SteamID: STEAM_0:1:64211367

Forklar situationen: Staff er ved at køre os ned, han køre generalt af helvedstil hele tiden.imageproxy.php?img=&key=b4d4b3aa2a0c4a46

Bevis: Bevis er vedlagt, syndtes det er utroligt at alle på serveren køre som idioter ligenu og virkelig skidt når staff deltager og derefter skriver lav en klage hvis I har så ondt I røven.

 

den vil ikke upload billed så her er link til steam drev billeder: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1996009838

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TheDevil, 

som sagt, nævnte jeg også tidligere, at jeg skulle skynde mig til spawn. Borgmesteren sad i bilen og skulle uddelegere våbenlicens i spawn, hvilket skulle ske hurtigst muligt. Han bad mig om, at skynde mig, hvilket jeg valgte at gøre. Jeg kan sagtens erkende min kørsel ikke var perfekt, men jeg gjorde hvad jeg var nødsaget til. Der stod et par mennesker i spawn, som ikke havde tålmodigheden, til at vente på borgmesteren. Du sad og gav mig lidt af en "sviner" i OOC, hvilket på ingen måde var nødvendig - her kunne vi bare have taget en samtale via PM. Jeg bad dig om, at lave en staffklage, fordi de andre nok ikke fandt det super interessant. Jeg brugte selvfølgelig lidt hård tone over for dig, men tænkte at du var hårdfør nok, til at kunne modtage den. 

 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har på ingen måde svinet dig til I ooc, jeg har pointeret din kørsel I ooc det er alt

alle køre somom at der ingen admins er tilstede her I nat og det bekymre mig at du deltager I dette

det er ikke første gang du køre sådan I nat og denne gang fik jeg nok du var 2 cm fra at ramme os alle sammen fordi du kommer driftene imod os

vil ikke mene at du som tyv / gangster som køre I din egen private bil skal adlyde en borgmesters komando om at køre sindsyg for at udlevere et license

 

du ender så med at RDM mig fordi jeg siger du køre som en (skingerne sindsyg) hvilket du faktisk gør

vil ikke mene dette er en grund til at RDM nogen når de pointere din latterlige kørsel

 

og jeg kan da selvføldig også forstå folk bliver ved med at give negative reaktioner herinde på forum som (Dum) (tud) (tumbs down) fordi man pointere en admins kraftige fejl

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, TheDevil. 

I løbet af den aften fik jeg aldrig en klage om andres, eller min kørsel. Jeg så intet problem med min kørsel, da jeg ikke ramte nogle personer på vejen, eller fortovet. Du kunne selvfølgelig bare have kaldt på en staff, hvis det virkelig var så stort et problem med andres kørsel. Jeg lagde ikke selv mærke, til at andre kørte dårligt, men det kan godt være, at din opfattelse var anderledes. Jeg adlød borgmesterens ordrer, fordi ellers ved jeg hvor mange cases der vil blive kaldt, fordi borgmesteren "ikke er tilstede". Jeg gad ikke ende ud i ligegyldige cases, da man bare kunne undgå dem, ved at køre hurtigt. Jeg havde min fulde ret, til at skyde dig, da du taler grimt om mig/min kørsel. Jeg tænker ikke, at der er nødvendigt at påpege andres reaktioner på din(e) kommentarer, da det er deres mening om dig. 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

så du påtager dig et arbejde for borgmesteren og da du køre rødent giver det en som arbejder for borgmesteren "Staten" ret til at skyde en ?

nej det er RDM det kunne du have løst på mange andre måder det er jo ikke fordi du køre rundt som en gangster for dig selv og er underlagt gangster RP

du har valgt at gøre noget for borgmesteren så tænker jeg vel du ser dig selv som offentlig ansat ? xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke vurdere ud fra klagen, hvordan hans kørsel har været, da Deagle ikke synes at han har kørt dårligt, men det synes du tydeligvis. Har han ikke kørt nogen ned, så kan det vel ikke have været så slemt.

Generelt inde på serveren, er der blevet en tendens med, at man skyder for næsten alt. Skingerne sindsyg er måske ikke det pæneste at kalde folk, men jeg vil ikke have skudt dig for det. Tænker dog umiddelbart, at det er fint at Deagle har skudt dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.