Hop til indhold
Stavox

Tablet App Source Code


Jimmi

Recommended Posts

Hej, 

Eftersom jeg ikke spiller på Stavox mere, har jeg valgt at udgive source koden til de to apps jeg har lavet. Det skal lige sige at jeg aldrig blev færdigt med dem grundet, at jeg gik igang med et større personligt projekt.

 

Sourcekoden ligger på GitHub

 

Stop Scammer Appen: GitHub

Stop Scammer Appen blev lavet til forum klubben, der blev startet af @Bjørnen, Stop Scammerne. Appen skulle have det potentiale at være det centrale register for alle som vil have en sikker handel, og det var ydermere tiltænkt at integrere @ZeNoxXi's E2Whitelist's butik ind i den, hvor du også kunne uploade dine produkter til appen selv. En jobside, hvor man kan efterspørge en bestemt ting, var også tiltænkt, igen for at få en sikker handel med folk.

 

ZiipenFM: GitHub

ZiipenFM, blev lavet sammen med @Ziipen & @Peanut, men eftersom at deres radiokanal ingame ikke blev til noget, kan denne app ikke særligt meget mere end boilerplate appen.

 

Jeg håber, at dette kan hjælpe folk med at komme igang med tablet apps og gavne alle dem, der vil lærer at lave tablet apps. Det bliver spændende at se jeres kreative kreationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.