Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Alt Account


Nickolai_P

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit ingame navn: Nickolai P / Stefan Hansen Staff

ingame navn: Maxx0758

Dit SteamID: STEAM_0:0:476837216 / STEAM_0:0:516279713

Staff SteamID: STEAM_0:1:39487210

Forklar situationen: Spiller på et alt account, hvilket jeg har fået af vide af Dynn man godt må, så længe at man ikke har ban på nogle af sine accounts. Da Max får af vide af Jaxu at jeg bruger et alt account, kommer han til mig og spøger om det er mig der er Nickolai P, hvor jeg selvfølgelig sig ja, finder så ud af jeg skal have ban da man ikke 'må' have et alt account. Lige før jeg bliv bannede liggede jeg 100.000 Kr på jorden så jeg kunne hente dem på min main konto og give dem til en af mine gang members, hvilket Max så 'ser' (Via spectate) og tager dem, han beholder 50.000 kr af dem selv og giver 50.000 til Jaxu da han finder ud af det er mig. Vi skriver en smule omkring det i Ooc på det tidspunkt. Bevis: https://medal.tv/clips/18896208/d133709ukN83 - https://gyazo.com/3b381062120d36e146694553e95fb975

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nickolai P.

Jeg har handlet ud fra det at jeg har fået afvide af @Emoyly som jeg snakkede med på daværende tidspunkt. Han sagde at Alt accounts ikke var tilladt. 

Jeg kan ikke rigtig se, hvad du klager over. At jeg tog pengene, eller om du blev banned?

I går virkede du virkelig forstående overfor hele situationen, og jeg er derfor meget overrasket over at du smider en staffklage i dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have snakket med Dynn, kan jeg høre på ham at han, som du også siger, har givet dig tilladelse til at bruge en alt account, så længe din main jo ikke er banned.

Det var @Maxx0758 og jeg jo selvfølgeligt ikke klare over, og da reglen ret tydeligt siger noget andet, reagerede vi ud fra hvad reglen faktisk siger.

Vi er kommet frem til at vi i fremtiden ikke vil tillade alt accounts, da det ville skabe for mange problemer for staffarbejdet, og i øvrigt jo er i mod den skrevne regel.

Dog får du selvfølgeligt unban på din main acc, da du jo direkte havde fået lov af Dynn til at bruge din alt.

 

Edit:
Jeg var af den overbevisning at din main havde fået en uges ban, for at bruge en alt acc, og forsøge at overføre pengene til din main.

Det kan jeg så konstatere ikke at være tilfældet, min fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.