Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Maloni unban


Maloni

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:117653559

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen, jeg vil somsagt gerne unbannes sådan så jeg kan arbejde på min E2 og tabletapps og bevæg mig frit rundt i teamspeaken. Jeg føler jeg skal unbannes siden at jeg tænker at min straf var lige lovligt for meget i forhold til hvad jeg gjorde no offense Else, så derfor vil jeg gerne skære hele situationen ud i pap (også dagen inden). Det hele startede da jeg gik rundt alene inde på evocity og gik hend imod roadblocken, da jeg ankom mødte jeg Poul Christensen og hans ven som hed noget med hvalborg. Jeg begynder at have nogle gode stunder med ham indtil jeg siger "Vi skal lukke grænsen for at holde de klamme gurkere ude" og der kalder han case om mine racistiske betegnelser, jeg holder op med min snak om klamme gurkere og begynder at kalde Toby Pedersen for neger samt også Christian og det fortsætter et par gange og jeg får flere advarsler fra CreamY(tror jeg), Mic, Coca og Else. Jeg siger måske nogle flere grimme ting som æggehovede og at Christian lugter og det var det for den dag,

Næste dag logger jeg på og kan ikke rigtig huske hvordan jeg startede med Christian Poulsen, men jeg hørte dagen før at han var igang med en pædagoisk uddannelse. Men jeg kan huske at jeg kalder ham neger igen et par gange og får afvide af Beetle og måske en anden at jeg skal stoppe, så jeg har fået massere af chancer, derfor skifter jeg ordet neger ud med nabo og begynder at kalde ham en klam fed nabo og en beskidt lille nabo, samt siger jeg også at han kommer til at lugte af rugbrødsmadder resten af hans liv også et par gange ægge hovede, Beetle tper igen og siger så længe det ikke er noget racistisk så er det fint(Det skal siges dette sker i fængslet så han kunne sagtens hakke sin vej ud på det tidspunkt). Han bliver arresteret et par gang og står afk i hans celle, jeg checker cellerne igennem og begynder at spam e for a låse ham inden. Jeg forstætter så med at kalde ham en klam fed nabo og at han lugter af rugbrød. Jeg bliver så træt i fingeren at jeg lukker ham ud, så står vi uden forand hans celle og han står bare stille og kigger på mig mens jeg fortsætter. Nu begynder jeg også at sige at de fleste mandlige pædagoger ender som pedofiler. (Det skal også siges dette har varet ca. 2 timer inden i cellerne og jeg har kun maks låst ham inden i en halv time) Så tper else hend til ham og tager en lang snak med ham og så bliver jeg tpet væk og taler med else, jeg indenrømmer at jeg ikke har opført mig særlig kærligt overfor Christian samt også andre spiller og indser også at jeg har gået og spildt hans tid med det her, jeg prøver ikke at diskutere med ham om det og nævner aldrig noget om det som beetle har sagt til mig og anerkender også at jeg har fået utallige chancer som jeg har valgt at ignorere gang på gang fordi jeg er generalt bare ret mongolsk. Derefter bliver jeg bannet i 10 dage.

Jeg anerkender at jeg har været et fjols og jeg har gjordt mig mange tanker omkring min opførsel og det beklager jeg for mange gange, jeg føler at jeg er klar og moden nok nu til at ikke gå rundt og provokere andre spillere.
(Beklager for comma og skriftlige fejl, skriftligt dansk er ikke mit stærke punkt)

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du allerede har fået så mange chancer, hvad er så meningen med at du fortsætter? Vi gider ikke at have dig på serveren, hvis du bare skaber problemer, som du tydeligvis gør'.

 

Det er jo ikke første gang det her sker, du troller jo generelt inde på serveren, både med dit sprogbrug og de handlinger du foretager dig. Nu ved jeg godt, at jeg ikke har noget med sagen at gøre, men ud fra din forklaring synes jeg, at 10 dage var billigt sluppet. Du bryder tydeligvis flere regler ift. dit sprogbrug.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen @Maloni

 

Som du skrevet i din unban request, så har du fået mange advarsler fra forskellige admins omkring måden du snakker på.

17 timer siden, Maloni skrev:

jeg får flere advarsler fra CreamY(tror jeg), Mic, Coca og Else.

17 timer siden, Maloni skrev:

får afvide af Beetle og måske en anden at jeg skal stoppe, så jeg har fået massere af chancer

 

Du skriver at du gerne vil ændre dig. Jeg gav dig 10 dages ban, i håb om at du kan ændre måden du laver RP på, samt hvordan du snakker. Så når du vender tilbage d. 13 februar, så håber jeg at du har ændret dig. Tag dig sammen og snak pænt. Du får intet ud af at snakke, som du har valgt at gøre. 

1 time siden, Maloni skrev:

Somsagt jeg forstår det heller ikke og vil meget gerne ændre mig, og jeg anerkender godt at min opførsel har været forfærdeligt og jeg blev grebet af stemmningen fordi det var så sjovt at irretere ham

 

Jeg ser ingen grund til at du skal komme tilbage før d. 13. - Du har selv valgt at sætte dig i denne situation, og det har haft konsekvenser i at du har fået ban.

Jeg føler at du skal beholde dit ban - Jeg vender tilbage, når jeg har snakket med Mikk.

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.