Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]RIGSPOLITIANSØGNING - br1z


br1zzle

Recommended Posts

In-game navn: br1zzle

SteamID: STEAM_0:0:47078412

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg har rigtig mange timers erfaring på serveren som jeg mener vil kunne gaven rigspolitiet rigtig meget.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Nok hver dag til hver anden.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Samle de bedste af de bedste betjente. Give folk en masse fede og sjove rp situationer.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan få gang i folk, jeg har rigtig meget engagement og nyder virkelig at være i den lidt mere "kontrollerende" rolle.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: niks

Link til kommentar
Del på andre sites

Den eneste oplevelse jeg har haft med dig som betjent var da du sammen med dine venner stjal min bil, kørte rundt i den for sjov, nægtede at at lade mig købe den tilbage (selvom at jeg intet ulovligt havde lavet med den), gjorde sådan at kun betjente som du mente havde noget at bringe til poltistyrken måtte komme til poltiskabet og demoted alle som du ikke kunne lide uden ordentligt grundlag. -rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.