Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ansøgning til rigspolitiet - Jørgen Slaskestang


Joergen

Recommended Posts

In-game navn:  Jørgen Slaskestang

SteamID: STEAM_0:0:88708432

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg har meget erfaring da jeg har omkring 1200 timer på Stavox. Jeg er ikke i noget aktivt gang, og jeg har mistet lysten til at være en ulovlig dreng. Her for tiden spiller jeg kun som betjent, og jeg skaber nogle sjove og seriøse rp situationer. Det er sådan en dejlig følelse at styre en velfungerende politistyrke som gør deres job. Der er ikke noget værre end en leder som ikke tager ansvar. Nogle betjente er ikke egnede til at have sådan et ansvar og jeg kan ikke fordrage det. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 

Jeg har ikke været så meget online her på det seneste. Det er mest fordi, jeg har haft projektuge i skolen og har fokuseret meget på det. Samtidig var jeg også gået lidt død i Gmod da jeg nørdede det fuldt ud, man bliver hurtigt træt af weed, printere og at raide. Derfor kan jeg godt lide at være politi, der er så mange forskellige situationer som man kommer ud i, og det ender ikke med at blive kedeligt, da det ikke er de samme situationer som man kommer ud i. Man ved jo aldrig hvad der kan ske som politimand. Nu er jeg dog stærkt tilbage, og er klar til at nørde det fuldt ud. Jeg er på 2-4 timer dagligt. Dog er jeg lige gået på vinterferie, og jeg skal intet specielt, så jeg har massere tid til at spille herinde og opbygge en kompetent styrke.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opbygge en seriøs, kompetent og velfungerende politistyrke som skal dominere på Stavox, vi skal have kontrol over byen og støtte hinanden i de hårde tider. Jeg vil tage fuldt ansvar for mine handlinger, og følge reglerne. Jeg vil holde styr på min styrke og sørge for, at de ikke leger rundt. Jeg vil opnå respekt og vise min styrke at de kan stole på mig. De skal ikke føle sig truede af mig, dog skal de respektere mig. Jeg vil være fair overfor alle parter, og ikke tage ens side fordi han er min ven eller lignende. 

 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg har en del erfaring som politimand på serveren. Jeg har omkring 1200 timer og omkring en femtedel af tiden er nok som politibetjent. Jeg er moden, og opfører mig ikke som et lille barn mere. Jeg kan godt lide orden, især når det omhandler så mange mennesker. Jeg kan godt lide at have roller, og opdele styrken så nogen har fartmålere, andre patruljerer rundt osv. Jeg vil formenligt lave et lille ansøgningskema som man kan udfylde, før man kan blive betjent.

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg spiller for det meste på Rockford fordi jeg kender mappet bedre. Dog har jeg intet imod at spille på Evocity. Jeg har før haft problemer med mit sprog, dog har jeg forandret mig en hel del. Jeg er blevet meget bedre til at snakke ordentligt og der skal meget til før jeg bliver sur. Hvis du respekterer mig, respekterer jeg dig 😉

Kom gerne med kritik, både om mit ingame gameplay og kritik til min ansøgning. 

Held og lykke til resten af ansøgningerne 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.