Hop til indhold
Stavox

[Solved] overvågningskamera


Greem_21

Recommended Posts

Har et forslag til overvågningskamera. At man kan se hvis man bliver raidet, eller ens printere springer.

Ved ikke om det er et dumt forslag, men jeg sys det kunne være fedt, at man kunne slå sin tablet op, og tjek ens basse!

Måske lidt overpower men jeg sys det kunne være fedt. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Aske siger så blev wiremod raiddetection fjernet af en grund.

Hvordan skulle det så fungere? Ville man ikke bare kunne tage kameraet og løfte det op over en andens base eller hvad tænker du?

 

Jeg tror selv at det ville få oneway tilbage da du ville kunne se dem og derved vide hvor du skulle skyde hvornår hvis du havde et kamera.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Aske siger blev wiremod raiddetection fjernet med en grund.
Jeg tænker nu også der er en grund bag at de har valgt at fjerne Camera toolet fra serveren.
Sådan som du beskriver kameraet der, er jo præcis sådan Camera toolet i GMod virker, bare hvor du tager billedet over på tabletten i stedet for på hele din skærm.

Håber det giver mening 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Greem_21 skrev:

Jeg mente bare at hvis man var i spawn, så kunne man slå sin tablet op, og gå ind på en app, og se hvad der forgår i ens basse.

I det sammenhæng giver det en klar fordel at kunne gøre kigge ind i basen og det vil kunne bruges direkte til det samme som wiremod kunne + ikke helt sikker på hvordan du ville streame det tabletten (og hvis det er muligt kræver det alt for meget af serveren)

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Aske skrev:

I det sammenhæng giver det en klar fordel at kunne gøre kigge ind i basen og det vil kunne bruges direkte til det samme som wiremod kunne + ikke helt sikker på hvordan du ville streame det tabletten (og hvis det er muligt kræver det alt for meget af serveren)

Det er bare at flytte spillerens camera view, ikke sværere end at bruge standard kameraer i gmod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Det er bare at flytte spillerens camera view, ikke sværere end at bruge standard kameraer i gmod.

Det han nævner er at bruge tabletten.

Men som jeg også skriver i min første besked spørger jeg indtil om han bare ville ændre spillerens Camera view eller hvordan han ville have det

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.