Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Mathiasckv

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:0:157043121

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej stavox 

Jeg blev bannet den 24. Oktober 2019 for Propabuse, CDMxManage, Troll, Grimt sprog. Det er nu ved at være lidt tid siden jeg fik ban og jeg har lavet en unban request for lidt tid siden, men den var ikke særlig seriøs, da jeg var sammen med nogle venner hvor de spillede Stavox, men det kunne jeg ikke fordi jeg havde ban, så lavede jeg bare en hurtig en og håbede jeg måske kunne få unban. Jeg kunne faktisk godt lide at spille inde på Stavox og synes det var træls da jeg fik perm ban, jeg har fået 1 uge og 2 uger ban et par gange og det kunne jeg godt leve med, så denne gang da jeg blev bannet troede jeg bare at jeg ville få 1-2 uger ban igen, men da der så lige pludselig stod PERM BAN på min skærm fik jeg noget af en overraskelse og blev faktisk lidt ked af det. For jeg kunne som sagt godt lide at spille på jeres server og havde det meget sjovt. Jeg havde også købt V.I.P et par gange og brugt nogle penge på ingame penge, og det plejer jeg normalt kun og gøre på servere som jeg kan lide og vil støtte for at de kan gøre dem bedre. Jeg kan godt se at det jeg gjorde var meget dumt og jeg tænkte ikke helt over at jeg faktisk kunne få perm ban for de ting jeg gjorde. Jeg håber i vil prøve at give mig en ekstra chance.   

Link til kommentar
Del på andre sites

Du nævner selv, at du havde regnet med ban på et par uger. Altså må man gå ud fra, at du bevidst vælger at bryde reglerne. Det er du blevet banned for en del gange før. Når det er den attitude du har herinde, hvorfor skulle vi så give dig unban?

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til jeg siger at jeg havde regnet med det, var da han sagde jeg ville få ban men ikke hvor lang tid så troede jeg at jeg ville få 1-2 uger. Den attitude har jeg heller ik mere den har jeg lagt på hylden, da jeg godt kunne se at det ik var en go ide og rende rundt og være en idiot. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/02/2020 den 8:04 PM , Mathiasckv skrev:

Grunden til jeg siger at jeg havde regnet med det, var da han sagde jeg ville få ban men ikke hvor lang tid så troede jeg at jeg ville få 1-2 uger. Den attitude har jeg heller ik mere den har jeg lagt på hylden, da jeg godt kunne se at det ik var en go ide og rende rundt og være en idiot. 

Men det giver vel sig selv, at du modtager ban når du bryder reglerne. Jeg har bare svært ved at forstå, hvordan denne her gang bliver anderledes når det er sket så mange gange før. 

 

Efter et kig på en video der blev delt ifm. din tidligere unbanrequest, ser jeg ingen grund til at lukke dig ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.