Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern auto gunshops?


hayden

Recommended Posts

okay så ved folk kommer til at downvote det her en del fordi det er sådan rigtig mange spillere tjener deres penge på serveren, men hvis auto gunshops blev fjernet, tror jeg at det ville det altså tilføje en stor del til serverens rp hvilket jeg personligt synes mangler en del. det handler meget mere om at tjene penge end rent faktisk at spille rp, så hvis der kom nogle opdateringer der gjorde rp sjovere ville det være ret fedt, feks. fearrp, manuelle gunshops eller rp relaterede måder at tjene penge på for kriminelle (lidt ligesom den måde politiet tjener penge på)

 

hvad tror du ville hjælpe på serverens rp?

Link til kommentar
9 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Ellers tak.

Fear RP er mos og manuelle gunshops er alt for langsomme. Der er massere af muligheder for RP, det eneste det kræver er at folk vil bruge 30 sekunder ekstra på et scenario, hvilket de fleste ikke vil alligevel.

Rp'en er lidt sløv for mange mennesker lige for tiden, dog kan man sagtens lave rp hvis det lyster. Jeg elsker at arrestere dem som nosser rundt og troller😂😁

Link til kommentar
5 timer siden, ZestyBoy skrev:

okay så ved folk kommer til at downvote det her en del fordi det er sådan rigtig mange spillere tjener deres penge på serveren, men hvis auto gunshops blev fjernet, tror jeg at det ville det altså tilføje en stor del til serverens rp hvilket jeg personligt synes mangler en del. det handler meget mere om at tjene penge end rent faktisk at spille rp, så hvis der kom nogle opdateringer der gjorde rp sjovere ville det være ret fedt, feks. fearrp, manuelle gunshops eller rp relaterede måder at tjene penge på for kriminelle (lidt ligesom den måde politiet tjener penge på)

 

hvad tror du ville hjælpe på serverens rp?

Der er massere af rp på serveren, altså bare kør et par stykker ned, og jeg vil love dig politiet kommer efter dig, det er ordentlig rp, du kunne også lege terrormand i spawn, det giver god rp.

Link til kommentar
5 timer siden, ZestyBoy skrev:

okay så ved folk kommer til at downvote det her en del fordi det er sådan rigtig mange spillere tjener deres penge på serveren, men hvis auto gunshops blev fjernet, tror jeg at det ville det altså tilføje en stor del til serverens rp hvilket jeg personligt synes mangler en del. det handler meget mere om at tjene penge end rent faktisk at spille rp, så hvis der kom nogle opdateringer der gjorde rp sjovere ville det være ret fedt, feks. fearrp, manuelle gunshops eller rp relaterede måder at tjene penge på for kriminelle (lidt ligesom den måde politiet tjener penge på)

 

hvad tror du ville hjælpe på serverens rp?

Der er super god rp med auto gunshops + at hvis du lige skal have et våben hurtigt så er det lettere med auto gunshops end at skulle stå og vente på at han finder et våben også skulle have den igennem et rør også åbne så du kan få det som der er på en anden darkrp server som tager længere tid end stavoxs auto gunshops 

 

~Dakkefar~

Link til kommentar

Hvis det fortsatte på samme måde som nu ville det være fint. Ligesom @Maxx0758 skriver, så er Fear RP mos. Det kommer ikke til at blive overholdt og kommer ikke til at forbedre rp'en. Sorry to say ;/

Hvis dem som troller tager sig bare en smule sammen, kommer rp'en til at være sygt god. Jeg har da haft nogen skide gode øjeblikke med mange mennesker, især som politimand. @Nickolai_P, mig og mange andre sad i 30 min den anden dag og boostede hinanden op til en bygning for at gøre vores politiarbejde. Det er muligt, dont worry ;).

Link til kommentar
1 minut siden, ZestyBoy skrev:

admins er der jo bla. for at sørge for sådan noget blir overholdt, og hvorfor tror du ik det ville gøre rp’en bedre? (feks. er der mere rp over et politi stop hvis den kriminelle ikke bare trækker en riffel frem sekundet han stopper)

Der kommer til at være så mange latterlige cases hvor folk græder "HAN VAR IKKE BANGE FOR MIN TAZER" Tror sku ikke, at det kommer til at ende særligt godt.

Link til kommentar
8 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Hvis det fortsatte på samme måde som nu ville det være fint. Ligesom @Maxx0758 skriver, så er Fear RP mos. Det kommer ikke til at blive overholdt og kommer ikke til at forbedre rp'en. Sorry to say ;/

Hvis dem som troller tager sig bare en smule sammen, kommer rp'en til at være sygt god. Jeg har da haft nogen skide gode øjeblikke med mange mennesker, især som politimand. @Nickolai_P, mig og mange andre sad i 30 min den anden dag og boostede hinanden op til en bygning for at gøre vores politiarbejde. Det er muligt, dont worry ;).

selvfølgelig bliver rpen syg god, hvis man klatrer rundt på hinanden for at komme op på en bygning. Det er jo også sådan man gør i virkeligheden, 10 personer som bare booster andre.

Link til kommentar
4 minutter siden, ZestyBoy skrev:

admins er der jo bla. for at sørge for sådan noget blir overholdt, og hvorfor tror du ik det ville gøre rp’en bedre? (feks. er der mere rp over et politi stop hvis den kriminelle ikke bare trækker en riffel frem sekundet han stopper)

Der har før været Fear RP på serveren. Det var virkelig "ubalanceret" på en måde. Lad mig give et eksempel: Kurt vil gerne kidnappe Jens. Kurt har en glock som han vil true Jens med. Kurt finder Jens på gaden trækker sin pistol og starter kidnapningen. Jens som har en stor sniper, shotgun, riffler osv. vender sig rundt og ser Kurt's pistol. Jens ved at han ville vinde en skudduel, men han ved at han ikke må skyde Kurt fordi Kurt pegede på Jens med våben først. Kurt har her fået en kæmpe fortjeneste ved at have en lille pistol, som ikke vil kunne gøre noget mod Jens. 

 

Håber du kan se en mening med eksemplet xD.

 

Derudover da der var Fear RP på serveren, var der ikke andet en cases med "Fail RP", som altid gik ud på at én ikke var penge for en persons våben eller ligende. Dette har altid været svært at gøre noget ved, da der næsten ikke er beviser for påstanden mod den anden spiller, lidt ligesom med RDA cases for tiden. Jeg ved godt at mug og kidnap ikke rigtig har nogen virkning på serveren eftersom der ikke er Fear RP, men det er dog stadig muligt at få nogle fede scenarier, hvis man møder de rigtige spillere. 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.