Hop til indhold
Stavox

[Solved] StaffKlage :)


lixtyy

Recommended Posts

Dit ingame navn: Ming Lo Ling

Staff ingame navn: Toby 

Dit SteamID: STEAM_0:1:34027245

Staff SteamID: STEAM_0:1:94833046

 

Forklar situationen: Det der sker er at Snoopi slår mig ihjel fordi jeg spørger om id, så dør jeg så og spawner igen også dræber han mig igen.

hvor jeg så kalder på en admin. Der kommer Toby så også siger at snoopi var bange for at jeg ville bryde nlr og derfor skød han mig igen? Spørger så om det ikke er et dårlig grundlag

hvortil toby så siger, jeg bare skulle prøve at se situationen fra deres sidde af, også smutter han bare fra case

 

Bevis: Har ikke nogle beviser, men regner ikke med Toby vil lyve omkring hvad der er sket. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, okay, okay

 

Du kalder case omkring RDM. Jeg tager casen, du forklare mig, at du er blevet skudt af Snoppi uden grund. Tp'er så til Snoppi, han forklare mig så, at han havde betjente efter sig i spawn. Han skyder så dig, hvor du så spawner i spawn igen efter, han vælger så at skyde dig. Efter hvad Snoppi forklarede mig så han skød dig, fordi for det første han havde betjent efter sig. Han var i tvivl om du vil bryde nlr, eller ej. Men det kunne ogs sagtens været crossfire. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvis han er i tvivl om jeg ville bryde nlr skal han så ikke kalde på admin? istedet for  at tag sagen i egne hænder? eller er det en ny ting man er begyndt på? 

 

Det du siger er at jeg kan slå alle mennesker ihjel på serveren, så længe jeg bare troede de havde en dårlig hensigt, også ville jeg gå ustraffet fra det? Eller er det kun når man er i samme gang som dig 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Siger jo heller ikke det ikke var en uheldig situation, men det skulle stadigvæk ikke været sket?
Han skyder mig kun fordi han tror jeg bryder nlr, også ville han kunne kalde case på det vel? er det ikke sådan situationen egentlig skulle haft gået?

Og var slet ikke på vej imod ham, var på vej hen imod pd så forstår slet ikke hvordan han misforstår det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Første gang skød han mig jo, men anden gang løb jeg direkte imod pd, da jeg jo skulle have våben og armor igen.

Så vil ikke mene der kunne være nogen tvivl der.

 

 

Kan udmærket godt se det kan være en fejl, men hvis jeg lavede sådan en fejl havde jeg jo fået jail? så tænker straffen skal være den samme, også selvom man er venner med admins

Også lige til hvor langt jeg stod fra ham. 
Jeg stod ca hele vejen ovre i højre side af spawn altså der hvor græs arealet er, og han stod ca i midten af spawn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg må tillade mig at specificere situationen, eftersom jeg overværede det hele og efterfølgende arresterede Snoopi for mordet. Lixtyv var lige løbet ned ad trappen udenfor spawn på vej mod PD og bliver skudt nogenlunde bagfra. Man kunne ikke forveksle hans løb med et brud på NLR – enten var det bevidst RDM eller Snoopi der ikke tænkte klart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis situationen har været ligesom Houston beskriver det, har det tydeligvis været RDM, og Snoopi skulle have haft en straf for det.

Det virker ikke til at Toby har fået et realt billede af, hvordan situationen har været på det pågældende tidspunkt, og derfor har misforstået hvor du var henne i forhold til Snoopi.

 

Toby, tænker at du kunne have set scenen, hvor lixtyy var på vej væk hen i mod pd, hvor han bliver skudt bagfra?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså fik heller ikke meget tid til at forklare, fortalte ham kort at jeg blev skudt uden grund, også tpede han til Snoopi, Da han kom tilbage fik jeg afvide det var en fejl. Begynder så at spørger ind til det, hvor han så bare afslutter case.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, ᴛᴏʙʏ skrev:

Jeg burde nok havde tjekke scenen, for at et bedre indblik i situationen, istedet bare at havde tp'et til Snoppi, efter du havde sagt du var blevet rdm'et.

Ja det burde du nok.

Tag lige det til eftertanke næste gang. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.