Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Ansøgning til Rigspolitiet - Middi


Middi

Recommended Posts

In-game navn: Middi

SteamID: STEAM_0:1:59753919

Alder: 18 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg har i skrivende stund 1891 timer på Stavox, hvoraf langt over halvdelen er indkasseret i politistyrken.

Udover at have været en almindelig betjent, samt indsatsleder, i en stor del af min tid i politistyrken, så har jeg også før prøvet kræfter som Vicerigspolitichef.

Jeg har en god forståelse for reglementet, samt loven.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er som udgangspunkt på næsten hver dag, men det kan variere grundet diverse afleveringer. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

I den seneste tid har mit indtryk været, at standarden for betjente er faldet drastisk. Dette er grundet elendige og ukvalificeret indsatsledere, som nærmest belønner betjente for at gå ud over deres lovmæssige beføjelser.

Jeg ønsker at lave om på dette, og sætte en klar standard for hele politistyrken. Jeg vil bidrage til at opbygge en mere robust, kvalificeret og kompetent politistyrke, som har respekt for autoritet.

Den mest effektive måde er (på baggrund af erfaring), at starte styrken op helt fra bunden. Det vil betyde, at kun få vil blive valgt ind til at være betjent. Disse personer vil blive vurderet løbende, og baseret på hvor godt det går, vil der blive åbnet op for flere betjente. På den måde opnår man en effektiv styrke, hvor betjentene ikke er i tvivl om deres position i styrken.

 

Det er selvfølgelig ikke at sige, at der ikke vil være plads til sjov - for det er også et vigtigt element i en god styrke.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg har tidligere erfaring som Vicerigspolitichef og staff, hvilket betyder at en autoritets-position ikke ligger mig fjernt. Jeg har et godt kendskab til regelsættet, samt diverse love.

Eftersom jeg har været en del af Rigspolitiet før, så har jeg gode relationer i styrken. Det gode samarbejde vil derfor blive en hel del nemmere at opnå.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Umiddelbart er alt relevant information skrevet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.