Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]✪ JointBlazer 420 ✪ - Vicerigspolitichef Ansøgning


JointBlazer

Recommended Posts

In-game navn: ✪ JointBlazer 420 ✪

SteamID: STEAM_0:1:22037694

Alder: 22

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Grunden til at jeg skal være med i ledelsen skyldes min mange gode ideer til hvordan en styrke kan se ud. Har utrolig godt kendskab til reglerne, spiller på serveren næsten hver dag og jeg er god til at få sat en god rp igang. Har desuden lavet en skydebane med targets som måler damage hvilket virkelig kan få sat en god rp igang.

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Elsker at spille politi hvilket også er grunden til at jeg spiller politi næsten alle gange jeg er inde samt er online næsten alle dage.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Det jeg gerne vil opnå som Vicerigspolitichef er at få sat en god rp igang. Dette er fx i form at skydebanen og selve måden politiet kommer til at blive kørt på. Foruden det vil jeg sørge for at politiet består af kompetente mennesker, som er klar til at gøre en forskel.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Det jeg kan bidrage med er en god stemning, en man kan have det skide sjovt med, få skabt en god rp men samtidigt være seriøs omkring arbejdet som betjent

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis i har nogen spørgsmål så er i velkommen til at mig på diverse sider, såsom ts, ingame osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.