Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Maloni - Nedsættning af straf


Maloni

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:117653559

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil nu ikke mene jeg skal unbannes men få nedsat min straf. Først vil jeg gerne sige undsykld til @Else for at have spildt hans tid utallige gange med min dårlig opførsel og generalt opført mig næsevis i cases, næste person jeg vil sige undskyld til er selvfølgelig Christian Poulsen for at have opført mig meget utilpassende med mit sprog og den måde jeg har generalt forfulgt ham og provokerede ham med racistiske betegnelser samt krænkende meldinger omkring hans uddannelse. Jeg ved godt på det seneste jeg har skabt lidt kaos på serverne med mit grimme sprog og mit provokerende adfærd, og det beklager jeg utroligt meget. Der har været ingen god begrundelse for at have gjordt det som jeg har gjordt og derfor vil jeg ikke prøve at forsvare mine handlinger selvom jeg føler at det information jeg modtog fra andre staffs var vildledende. Somsagt jeg er meget ked af det jeg har gjordt og vil meget gerne ændre den måde jeg opfører mig overfor andre in-game for at både kunne trives bedre med andre samt at andre også har en fortsat god oplevelse og håber jeg kan appelere til både @Elses og den person der håndtere unban requestens fornuft.
 

Hilsen Maloni.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Maloni

 

Jeg har læst din unban request igennem og kigget på din strafhistorik.

Jeg har på det sidste lagt mærke til, at din intention her på stavox, har været at ødelægge andre folks RP. Med det mener jeg at snakke utroligt grimt, troll og mange andre ting, som du også selv er klar over.

Du har fået mange advarsler på at ændre måden du snakker på og at du ikke vælger og lytte til os, så har det konsekvenser i at du har fået ban...

 

Får at du ikke ender ud i ligende problemer igen, så beder jeg dig snakke pænt, samt være mere tilstede, når vi snakker om RP.

Jeg tager en snak med Mikk, og vender tilbage igen.😁

 

Har du spørgsmål og eller andet relevant til denne unban request. Kan du bare stille dem. 😄

//Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.