Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ansøgning til Rigspolitiet - Nickolai P


Nickolai_P

Recommended Posts

In-game navn: Nickolai P

SteamID: STEAM_0:0:476837216

Alder: 21

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg elsker og være politibetjent og bruger meget af min RP tid som betjent, og oplever tit at der ikke er en ''ordelig'' leder over politiet/styrken, hvor jeg selv ville mene at jeg godt ville kunne holde styr på dem. (Har haft et gang med 33 medlemmer i det hvor jeg selvfølge bestemte over dem, (Alder mellem 10-19 på medlemer) Hvor det gik godt med og holde styr på dem).

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Har lige holdt en lille pause på 3 uger fra G mod, men er kommet tilbage nu, og er på 5-6 af ugens dage, hvor jeg spiller som betjent i ca 3-4 timer når det er (Spiller fordet meste op til 6-7 timer når jeg er på Stavox).

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Det jeg vil opnå ved det, er en godt politi styrke samt godt RP inde i styrken samt ude blandt borger.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med, en styrke som faktisk er funktionel, og vil tage dette job meget seriøst, da jeg ville kunne komme til og bestemme (Være et forbillede) over for andre spiller.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Er letter ordblind, men det er ikke noget er ville kunne forstyrer mit politiarbejde.

 

-Nickolai P

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Nickolai_P skrev:

Har haft et gang med 33 medlemmer i det hvor jeg selvfølge bestemte over dem

 

Citat

Hvor det gik godt med og holde styr på dem).

Jeg tror desværre at de mange personer som kender 12 Year som "ukontrollerede pisunger" er uenig i at i havde kontrol over dem.

 

Jeg vil gerne høre noget konkret på hvordan du vil sikre dig at dine politistyrker ikke bliver 99% 12 year, eller ender ligesom ganget og bliver hadet, hver gang du er chef.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.