Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]FleXuZ


Recommended Posts

In-game navn:
FleXuZ

SteamID:
STEAM_0:1:204013997

Alder:
13

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg skal være en del af ledelsen fordi at jeg spiller meget på stavox og meget af tiden på stavox
går til at være betjent. Mange gange har jeg en indsatsleder der er mega træls, ikke gør noget ved nogen
og som knap og nap ved hvad man overhovedet skal som betjent. Derfor kunne det også være dejligt
at kunne træde frem og give betjentene en ordenlig leder.

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?
Jeg er for det meste aktiv på serveren det er lidt svært at sige hvor meget. Med nogle pauser fra spillet
her og der. Jeg er mest betjent når jeg spiller på serveren.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
At skabe en mere seriøs politistyrke, med folk der kan lave politiarbejdet ordenligt og som kan
klare små og store problemer.

Jeg vil også gerne skabe en politistyrke med lidt mere rp.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?
En meget erfaren betjent. Som Har godt styr på politi reglerne og lovende.
En meget aktiv betjent som har været ude i alle slag situationer som betjent.


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej det tænker jeg ikke men i er velkommen til at spørge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sjovt, er ret sikker på at du aldrig har set mig som betjent men at du faktisk bare reagere ud fra snooopis ansøgning. Du skriver at du kan have taget fejl, hvilket bare ligner at du ikke har set mig og at du prøver at slippe ud af det.

 

Men altså fair nok det er jo din mening

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, FleXuZ skrev:

Det er sjovt, er ret sikker på at du aldrig har set mig som betjent men at du faktisk bare reagere ud fra snooopis ansøgning. Du skriver at du kan have taget fejl, hvilket bare ligner at du ikke har set mig og at du prøver at slippe ud af det.

 

Men altså fair nok det er jo din mening

Jeg har set dig være betjent (hedder ikke det samme her som jeg gør ingame) men der syntes jeg ikke du klarede det specielt godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Sebastian1234 skrev:

Jeg har set dig være betjent (hedder ikke det samme her som jeg gør ingame) men der syntes jeg ikke du klarede det specielt godt.

Forstår så bare ikke, hvordan du kan skrive du muligvis kan tage fejl. Det er jo noget man vil skrive fordi man ikke er helt sikker. Så enten så har du rent faktisk ikke set mig eller så ved du faktisk ikke helt om jeg er dårlig. Man skriver jo ikke "Kan så godt være jeg tager fejl" hvis du 100% ved jeg er dårlig. Så alt i alt synes jeg ikke helt det du skriver stemmer over ens med hinanden

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.