Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Jeg vil gerne unbannes.


DEN-DEJLIGE-GED

Recommended Posts

hej jeg vil gerne unbannes fordi jeg har tænt over hvad jeg gjorde og kan godt se at det ik var okay, grunden til jeg blev banned var fordi min ven snakkede med en admin og jeg blev ved med og stun stikke Hashmathias i deres case og kan godt se det skulle jeg ikke gøre, og jeg skal nok stoppe hvis jeg får en chance mere, og syntes os der er gået lang tid hvor jeg har savnet og spille på serveren, og jeg vil gerne tage en snak med HashMathias hvis jeg må det,  og grundet til jeg vil unbannes er jeg savner jeres gode rp og der er ingen andre servere med sådan en som jeres og det vil jeg gerne ind i igen, og jeg LOVER at jeg nok skal tage mig sammen igen. STEAM_0:0:76409967
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved at kigge på dine tideligere straffe, kan vi se, at du har haft ban for at snakke grimt flere gange. Ydermere har du fået mange chancer til at rette op på dit negative og yderst barnlige sprogbrug, men trods flere advarsler, er der ikke sket en ændring.

 

Hvordan kan vi regne med, at du ikke kommer ind, og opføre på samme måde som før?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.