Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]RigspolitietAnsøgning


Vandpil

Recommended Posts

In-game navn: Vandpil

SteamID: STEAM_0:1:114417257

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Fordi jeg kan tage ansvar og kan holde styr på de andre betjente har været indsatsleder Mange gange. Ja det er nok ikke de samme med tror nok det vil gå rigtig godt med mig i ledelsen. Jeg kan holde hovedet koldt i presset siturationer. Jeg kan generalt godt lide at være betjent. Jeg syntes jo selfølgelig at I burde vælge mig som ViceRigsPolitichef. Da jeg ser problemer I styrken nogen gange. Jeg elsker at hjælpe. Selfølgelig abuser jeg ikke mine kommandoer som Vicerigspolitichef. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er betjent ofte inde på serveren er ikke så god til kriminelitet så jeg er betjent i stedet. Jeg er betjent normal hver dag og Indsatsleder tit. Kan godt lige og tilbringe tid med politi styrken ud til siturationer. Og finde på en plan hvem der gør hvad. Jeg vil blive glad hvis jeg kom ind.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? At ha et godt ry. At kunne tage ansvar for Politi styrken. Jeg vil rigtig gerne have sammenhold og sammarbejde. I politiet hvilke mange er god til. Vil gerne huskes som en af de gode Vicerigspolitichef. Og den Vicerigspolitichef som der kunne tænke selv og hjælpe styrken til at alle kommer med og alt er fair. Og selfølgelig snakke om evt Klager.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Er ikke sikker men iværtifald at have Ansvar og holde styr på tingene i presset siturationer osv. Jeg er aktiv og virkelig tænksom. Jeg tænker hurtigt i presset situratoner til at finde på planer til at forholde alle I sikkerhed og ilive. Jeg vil tage ansvar for alt som politi styrken gør. Betaler for Erstatning hvis den betjent er leavet eller ikke er betjent længere. Jeg er en glad betjent. Bliver meget svært at gøre mig sur. Så er for det meste tager det roligt i siturationer. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ik rigtigt. Tak fordi I læste min ansøgning glæder mig til svar. - Vandpil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det. Men jeg havde ikke så virkelig lang tid. Til det. Men føler at jeg er god at vælge. Jeg vil gøre det bedre hvis der er andre ansøgninger eller denne bliver afvist hvilket jeg ikke håber .

 

På 05/02/2020 den 5:39 PM , Bimse👌 skrev:

Chancen for at du kommer ind bliver større, hvis du viser, at du rent faktisk har lagt tid i din ansøgning.

Du har dårlig nok skrevet noget.

Jeg ved det. Men jeg havde ikke så virkelig lang tid. Til det. Men føler at jeg er god at vælge. Jeg vil gøre det bedre hvis der er andre ansøgninger eller denne bliver afvist hvilket jeg ikke håber .

 

Link til kommentar
Del på andre sites

- REPUTATION

 

Grunden til jeg vælger at -rep din ansøgning er fordi:
 

  • Ser dig næsten aldrig spille som betjent
  • Virker flabet ingame når man prøver at indføre en samtale med dig
  • Irreterende bare generalt
  • Har oplevet dig bruge din tazer ulovligt RIGTIG mange gange
  • Er generalt bare en dårlig betjent

 

(Ingen af de her ting er mendt personligt, bryder mig bare ikke om dit politiarbejde når du så er det)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.