Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mr Hunt


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

In-game navn: Mr Hunt

SteamID: STEAM_0:0:70543977

Alder: Jeg er 16 år gammel 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg ville gerne en del af ledelsen eftersom jeg altid lever mig ind i rollen som betjent. Jeg prøver så vidt muligt altid at være den bedste, selvfølgelig.  

Jeg bruger meget tid på mit forhold til andre betjente, jeg kan godt lide at være der for andre når de har brug for hjælp. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er meget ofte betjent på stavox. Jeg foretrækker at være betjent frem for så meget andet eftersom at jeg godt kan lide at holde orden i byen, samt at have en form for magt.

Jeg har pt. 1703 timer på Stavox, hvor mange af de timer er tilbragt som jobbet Politibetjent. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg ville gerne gøre rp´et federe ved at blive vicerigspolitichef, jeg elsker rp som betjent, men der er simpelthen for lidt, når der ikke er en vicerigs.

Jeg ville gerne gøre det hele så realistisk som muligt. I min tid som betjent på andre styrker har der altid været styr på det hele, samt et godt rp. Og jeg ville som vicerigs gøre det samme. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en seriøsitet som er god, samt en humor som der også skal være plads til. 

Jeg kan bidrage som en god leder, en leder der har godt styr på at håndtere en stor politistyrke. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Har ikke skrevet så meget, men jeg har skrevet det vigtigste!

 

Jeg spiller for det meste på Rockford, men joiner engang imellem Evocity

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.