Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ansøgning | Bob Johnson


Bob Johnson

Recommended Posts

In-game navn: Bob Johnson

 

SteamID: STEAM_0:1:47963216

 

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg mener jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har tidligere erfaring, eftersom jeg er tidligere Vicerigspolitichef.

Personligt snakker jeg godt med de andre medlemmer fra ledelsen, og har derfor mulighed for at dele mine tidligere erfaringer og samtidig tage imod konstruktiv kritik.

Kunne blandt andet også godt tænke mig at være en del af ledelsen, så jeg kan få samlet de mest kombetente betjente og ikke mindst, en god og optimal styrke.

 

Da jeg blev ansat som Vicerigspolitichef første gang fandt jeg inspiration sammen med nogle andre medlemmer fra en tidligere ledelse, til et dokument som jeg arbejde lidt på, sammen med dem.

Min intention med dette dokument var, at alle mine betjente som jeg havde samlet skulle læse dette, så de var indforstået med hvordan jeg ville have at min styrke fungerede.

Dokumentet ser således ud.: https://docs.google.com/document/d/1OL9NQqOp9GS7-WWnuz37fPqOV7UcH9RHa4W2m9MEZ6E/edit

 

Der er ikke blevet opdateret på dokumentet i rigtig lang tid eftersom jeg ikke har har været Vicerigspolitichef, men hvis muligheden var der for at jeg kom ind igen, ville det med sikkerhed blive opdateret. Det skal lige siges at jeg meget gerne ville udarbejde et lignende dokument som dette, sammen med de nuværende og ikke mindst de nye medlemmer fra ledelsen, hvis det skulle blive nødvendigt. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg fik frataget min rank som Vicerigspolitichef med grunden inaktivitet som jeg selvfølgelig beklager.

Efter jeg blev fristillet havde jeg en lang periode hvor jeg ikke spillede på serveren, men det blev der hurtigt lavet om på. Jeg tog mig den beslutning at være en del mere aktiv generelt på serveren, men også som betjent. Derfor mener jeg selv, at jeg er blevet mere aktiv end jeg var før, både på serveren, men også som betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Som tidligere skrevet, så kunne jeg godt tænke mig en kompetent styrke heriblandt folk som jeg selv udnævner til at være en del af min styrke. 

En anden ting jeg godt kunne tænke mig at opnå som Vicerigspolitichef ville være, at skabe noget respekt mellem mine betjente så det ikke bare er folk der råber og skriger over radioen.

Jeg fandt gevaldigt hurtigt ud af hvor nederen det var at spille som betjent sammen med en styrke, hvor folk råber og skriger over radioen. Det vil jeg gerne have lavet om på.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Nu har jeg sammen med nogen fra en tidligere ledelse fundet inspiration og så lavet et dokument, som jeg selv vil mene blev ret godt. 

Jeg kan på den "plan" bidrage med fx. at samle nogen fra ledelsen og udarbejde et dokument, som jeg også gjorde med nogen fra den tidligere ledelse og på den måde også få "samlet" folk på tværs i ledelsen (ikke ment som i at folk fra ledelsen ikke snakker sammen lige nu).

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Her det sidste stykke tid har jeg ikke været på, da jeg har været ude og købe møbler til min nye lejlighed, så derfor har i nok ikke set mig så meget på serveren det sidste stykke tid.

 

Folk er mere end velkommen til at skrive en kommentar til min ansøgning her, kontakte mig på Teamspeak eller forum for andet relevant informantion.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.