Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ledelses ansøgning - FreddyDK


FreddyDK

Recommended Posts

 

In-game navn: FreddyDK

SteamID: STEAM_0:1:168653826

Alder: 12

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg ville være en del af ledelsen fordi at jeg har spillet på Stavox længe. Jeg har indforstået mig med reglerne for politiet og hvordan man er det. Jeg for det meste af alt mit spille tid været betjent, og derfor har jeg spillede sammen med mange, selv nogen af de første fra ledelsen. Og på denne måde har jeg lært hvordan man skal være en god leder. Jeg kan også håndtere mit temperament når jeg har en irriterende indsatsleder eller kollega. Jeg gør altid mit bedste fjoller aldrig bare rundt og ikke tager mit job seriøst. Hvis jeg ikke føler for at være betjent så skifter job eller logger ud. Det er nok højst sandsynligt at folk ikke ser mig som meget andet ind betjent.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg har haft en pause fra Stavox men er nu stærkt tilbage og klar til alle udfordringer som betjent. Jeg som tidligere nævnt er næsten kun betjent når jeg spiller. Jeg synes at det er sjovt at spille det og at man møder mange forskellige personer og personligheder. Det lære derfor mig at håndtere en situation hvor der er nogen der konstant chikanere mig eller en kollega igang med arbejdet. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg ville gerne opnå at være en fair vicerigspolitichef, som fx hvis der er et skænderi imellem to betjente at få det løst uden en fyring og så det løst på den mest fair måde til ingen a betjentene bliver sure og så arbejder videre som hjælpsomme kollegaer. Jeg ville ikke misbruge min magt med at fyre, og ville have alt til at køre som om der ikke var en rigspolitichef. Jeg har selv prøvet hvor jeg ikke kunne spille som betjent på grund af at der var en rigspolitichef der bare ikke kunne lide mig, eller at man skulle søge ind i stedet for at man bare stemmer som normalt. Jeg ansøger for at folk ville sige at der var der en fair vicerigspolitichef. Jeg gider ikke være en del af dem der finder en grund og så fyre dig. Eller en af de irriterende mennesker som skriger ind i mikrofonen, fordi at man ikke gør hvad de siger, dette sker heldigvis mest for indsatsleder. Men mest af alt elsker jeg og  brænder jeg bare for jobbet  som betjent på Stavox.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg ved ikke om jeg kan bidrage med meget som nogle af dem der ansøger, da de også ville det her. Jeg kan være den fair vicerigspolitichef, og den gode der hjælper og gør alt i hans magt for at det skal være hyggeligt og ikke irriterende at spille som betjent.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ikke rigtigt nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mihaeeel Popek skrev:

Det jeg skrev refereres til virkeligheden... Lever du kun i en virtuel verden eller hvad.. Har du aviser på dine vinduer? Helt indelukket person i et indelukket værelse.

Det er ikke virkeligheden, der er mange i rigspolitiet der er under 21år. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Urealistisk.

1 time siden, Mihaeeel Popek skrev:

Urealistisk.

Dem som reagerer med "dum" lever i en verden hvor de Vågner, tænder pc'en, spiser aftensmad, rykker på musen så pc'en ikke længere er på dvale tilstand også spiller de videre, så går de i seng. Næste morgen gør de det samme, nogle dage bare med osterejer i hele fjæset og krummer i hele sengen. 

Lev jeres computer liv mens andre lever virkeligheden...

 

Shu etnek ya hamat fasoulia shhhhhash

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.