Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichefs Ansøgning-Mathias


Mathias.

Recommended Posts

In-game navn :mathias 

SteamID: https://steamcommunity.com/id/nn4nnn16/

Alder:15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har lysten og erfaringen som betjent, til netop at kunne udføre disse ting. Mit job ingame er meget ofte betjent - indsatsleder, fordi jeg bare syntes det er federe end at sidde stille og printe i en bygning eller lave weed. Jeg skal være en del af ledelsen grundet at jeg kan sammensætte en stærk styrke og holde styr på den, 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

nå jeg er online så er jeg betjent ca 3-5 timer kommer an på hvor lange jeg er på ellers er jeg på være dag ca måske en eller to dagen jeg ikke er på men ellers være dag

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå at have en ordenlig og aktiv politistyrke, som har styr på loven og deres funktion i styrken. Jeg vil slå hårdere ned på Generel nedgørelse af andre betjente og grimt sprog til vores betjente.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg vil bidrage med at jeg er aktiv, og at jeg tager mine med betjente seriøst. Jeg vil hjælpe dem som har problemer eller ikke forstår politi-/færdsels loven ordentligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal v

1 at jeg nok ikke er så god til at skriv men gør hvad jeg kan for er være god til det

 2 jeg spiller for maget fortnite 

tak for jers tid :)))) 

ps jeg er så kad af jeg har ikke brugt mere tid på det her ved ikke hvad jeg kan sig så 
men håber I ved kig på det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.