Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichefs Ansøgning


Storm

Recommended Posts

 

In-game navn: Darkness

SteamID: STEAM_0:0:56978905

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

fordi jeg er meget bestemt det er svært at knække mig fordi jeg godt kan lide at have ret. Jeg syntes også at de Rigspolitichefer der er der lige nu er meget godt og derfor ville jeg også gerne være en del af ledelsen fordi jeg gerne vil kunne hjælpe på samme møde som de har hjulpet andre såsom mig.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg spiller næsten hver eneste dag fordi Stavox er mega sjovt. Jeg spiller jo rigtig tit også i hverdagene og i ferier. jeg er næsten altid betjent når jeg spiller fordi jeg syntes det er det sjoveste.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

prøve at få folk til at have en god tone på radioen og bare generelt hjælpe hinanden med eftersøgninger i stedet for at at kalde alle betjente til en biljagt når der er KOS et andet sted. men ellers hjælpe nye betjente og borgere med ikke at blive Raidet hele tiden

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

jeg kan hjælpe mange nye fordi jeg hader når politichefen ikke gider hjælpe nye betjente. Jeg kan også holde hoved kold i nogle situationer som nogle måske ville få en masse adrenalin i kroppen. men ellers tror jeg mange andre også kan ting jeg kan.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det tror jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.