Hop til indhold
Stavox

-snip-


Polle

Recommended Posts

16 minutter siden, Polle skrev:

Præmie mæssigt er jeg i gang med at prøve og overtale Dynn til at sponsorere en lille præmie til vinderen af turneringen.                                                                                             

 

Jeg tror det er bedst, hvis vi undgår at der er en præmie. 

Jeg fik trods alt aldrig udbetalt min del af sidste turnerings præmie 🙃

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Middi skrev:

 

Jeg tror det er bedst, hvis vi undgår at der er en præmie. 

Jeg fik trods alt aldrig udbetalt min del af sidste turnerings præmie 🙃

Det var Ziipen der skulle give dig dem. Så den må du tage med ham

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Polle skrev:

Det var Ziipen der skulle give dig dem. Så den må du tage med ham

 

I did. Han sendte for mange penge til en anden turnerings-deltager, så kunne ikke få det fulde beløb :))

Generelt var det helt vildt useriøst. Man skulle selv finde frem til hvem der stod med pengene, og tage fat i personen for at få en udbetaling. - or not, in my case..

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Middi skrev:

 

I did. Han sendte for mange penge til en anden turnerings-deltager, så kunne ikke få det fulde beløb :))

Generelt var det helt vildt useriøst. Man skulle selv finde frem til hvem der stod med pengene, og tage fat i personen for at få en udbetaling. - or not, in my case..

Kan godt se det fra din synsvinkel. Vil lige tage det til overvejelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 02/02/2020 den 4:05 PM , Polle skrev:

Folk er tydeligvis meget i mod at jeg vil holde en community turneringen. Så tænker bare det bliver aflyst.

Det er ikke fordi du holder en turnering, folk downvoter din ide. Det er fordi du har valgt det forkerte spil. Du kan MAX samle 3 hold til Rainbow...
Hvis du tager CS er du sikker på at få flere epic gamers, flere deltagere, og en federe turnering...
(tror jeg. Ved det selvf. ikke...)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.