Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichef Ansøgning - Mic


Xean -.-

Recommended Posts

In-game navn: Mic

SteamID: STEAM_0:1:73536783

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Fordi jeg har været tidligere Vicerigspolitichef, så jeg ved hvordan det hele fungere.

Jeg har utroligt meget erfaring som betjent, og generalt også spillet meget på serveren.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Det er lidt svært at sige, men jeg er generalt bare pænt aktiv på serveren (Med nogle små få pauser og sådan)

Men for det meste kan jeg være på 1 gang om dagen iværtfald, og i et par timer af gangen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

En mere seriøs politistyrke, hvor folk er kompetente, alle laver deres arbejde ordenligt, tager det seriøst og også hvor folk behandler hindanden ordenligt.

Vil også gerne forsøge at lave noget federe RP ud af det.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

God erfaring som betjent, godt lederskab, jeg er meget seriøs og aktiv på serveren. (Har jeg dog ikke lige været her for tiden af grundlag som jeg ikke skirver her, lol)

Jeg har godt styr på "politi-loven / grundloven" eller hvad man nu skal kalde den. (Altså færdselsreglerne, våbenlicens loven osv) Og generalt også server-reglerne.

Jeg ved også hvordan man håndtere de fleste situationer som betjent og rigs, eftersom jeg har meget god erfaring.

 

- Vh. Mic.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.