Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Ansøgning til Rigspolitiet


Torben Trist

Recommended Posts

 

In-game navn: Torben Trist

SteamID: STEAM_1:1:103114835

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg syntes jeg skal være en del, af ledelsen fordi jeg meget seriøst omkring, at være politibetjent jeg har osse meget erfaring med det og fordi jeg er god til at få styr på alle de dårlige politibetjent, som køre rundt og tror man må gøre alt, bare fordi man er politibetjent. Men det er lidt meget svært når man ikke selv er indsatsleder og den nuværende indsatsleder ikke gider at holde styr på dem. Så derfor ville det være dejligt at kunne komme højre op og få styr på politistyrken.

Som nævnt ovenover er jeg god til at få styr på alle de dårlige politibetjent. Men det betyder ikke at jeg bare demoter dem på stedet hvis de gør noget forkert, jeg plejer istedet at give dem en extra chance og jeg er altid klar på at lære nogen op til at blive en god politibetjent så der kan skabes nået bedre RP.

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er meget ofte betjent, sårn Ca. Hver dag og lige her for tiden er jeg betjent meget fordi vores gang BIC, har mistede vores største konkurrence Big Brains. Så derfor er der jo mere tid til at lave nået sjovt, istede for at side og grinde XP en hel dag.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 Jeg vil gerne opnå en politistyrke som er flydt med politibetjent der er gode til deres job, så dan en som kan klare alle problemer både stort og småt. Slevføglig er der altid en eller to der ikke er så gode men er altid klar til at lære nogen op, så de kan yde noget bedre RP 🙂 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 Jeg kan bidrage med en politistyrke som kan deres RP og love ud og ind. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ik f*ck med min politistyrke og his du gør så held og lykke. #EnPolitistyrkeThatIsToCoolForSchool😎

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.