Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Rigspoliti Ansøgning - MRBennetsen


Recommended Posts

In-game navn: MRBennetsen

SteamID: STEAM_0:1:116606557

Alder: 15 år - 23/08/04

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har lysten og erfaringen som betjent, til netop at kunne udføre disse ting. Mit job ingame er meget ofte betjent - indsatsleder, fordi jeg bare syntes det er federe end at sidde stille og printe i en bygning eller lave weed. Jeg skal være en del af ledelsen grundet at jeg kan sammensætte en stærk styrke og holde styr på den, jeg er ofte lederen af visse politi eftersøgninger eller raids.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Jeg er online mange gange om ugen, og er som sagt meget meget tit betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne vise at jeg faktisk dur til at lave nogle ting på serveren som skaber god rp, og som man kan hygge sig med. Jeg vil også opnå at samle en styrke hvor der kun er folk som kan finde ud af at være betjente, altså at jeg kan whiteliste og blackliste hvem der skal være betjent, da det er yderst forvirrende for folk hvis der skal være infomøde hele tiden.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

Jeg kan bidrage med den erfaring som jeg har, altså godt nok indenfor indsatsleder og betjent, har aldrig været i rigspolitiet før.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har vidst ikke den vilde relevante information, men du er velkommen til at spørge ind om forskellige ting.

 

Jeg har det med at jeg har været staff før, det beder jeg folk venligst at se bort fra, da det er lidt under et år siden, jeg vil aldrig gøre lignende igen, det var dumme handling der ikke vil gentage sig - hverken i fremtiden eller nu.

Tak fordi du læste hele min ansøgning igennem, spørg endelig ind til de forskellige ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Krelle420 skrev:

+rep

* Fandme en flink gut

* Egnet til politi arbejde

* Du er en fair og hygsom betjent.

 

--Håber du bliver accepteret--

Tusind tak @Krelle420 🙂

6 timer siden, FreddyDK skrev:

+rep

  • Flink fyr, snakkesaligt
  • Styr på sit politiarbejde. - Har kun set ham som god betjent

 

     Håber du går igennem.

Og tusind tak til dig @FreddyDK , jeg er da glad for at i vil have mig igennem 🙂

 

På 02/02/2020 den 6:40 PM , Snoopi skrev:

-REP
De eneste gange jeg ser dig på som betjent er når du vil teste dine politi e2'er ud eller bare gå rundt og snakke med folk.

Tror ikke at vice rigs ranket ville se godt ud på dig.

 

Nu syntes jeg selv det er lidt "bitchy" det du gør der, fordi jeg har minusreppet din ansøgning, men ret skal være ret, du har lov.

 

Jeg er godt nok ked at at du ikke ser mig som betjent når jeg laver RP, dog lige den del med at snakke med folk er jo også noget politiet gør. Politiet er også til for at skabe tryghed, og det gør man ved at vise sig frem. Jeg har mange klip jeg engang imellem ligger op på youtube, så der kan du fks. se at jeg laver lidt andet end at teste E2'er 😉

https://www.youtube.com/watch?v=zgqpelSsKX8 ved godt det er 2 uger siden, men har ikke taget mig sammen til at lave en anden - har dog klippene til det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.