Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichef - Kim Karsten


Kim Karsten

Recommended Posts

In-game navn: Kim Karsten 

SteamID: STEAM_0:1:224695796

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg er meget aktiv som betjent, og vil kun hjælpe folk som betjent. Jeg er kompetent og kan finde ud af at lede en styrke af mennesker. Jeg vil tage mit job seriøst og ikke gå rundt og trolle. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Ja, jeg er online stortset hver dag. Jeg er også begyndt at spille meget som betjent. Næsten hver gang jeg kommer ind på serveren går jeg betjent og tager fartmålere + stopper folk, dette gør jeg cirka 1-3 timer, så går jeg tyv og bare hygger mig.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Ingen troll på radioen, og intet grimt sprog. Alle betjente holder færdelsloven og at alle betjente følger reglerne. Jeg vil også sørge for at betjente gør deres job, og at de betaler bøder og giver bøder. Gør deres arbejde ordentligt og ikke bare troller. Jeg vil også opnå at alle følger sig godt tilpas, og at alle borgere i Stavox har det trygt med politiet.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg tænker at jeg nok vil bidrage med lidt mere aktivitet, jeg ser sjældent vicerigspoliticheferne. Jeg vil nok også bidrage med at gøre noget selv, f.eks tage fartmålere, gå på patrulje.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Nej, der er ikke mere jeg syntes i burde vide, det her er alt for min Vicerigspolitichef ansøgning.
Hav' en god dag!

// Kim Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kim Karsten skrev:

In-game navn: Kim Karsten 

SteamID: STEAM_0:1:224695796

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg er meget aktiv som betjent, og vil kun hjælpe folk som betjent. Jeg er kompetent og kan finde ud af at lede en styrke af mennesker. Jeg vil tage mit job seriøst og ikke gå rundt og trolle. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Ja, jeg er online stortset hver dag. Jeg er også begyndt at spille meget som betjent. Næsten hver gang jeg kommer ind på serveren går jeg betjent og tager fartmålere + stopper folk, dette gør jeg cirka 1-3 timer, så går jeg tyv og bare hygger mig.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Ingen troll på radioen, og intet grimt sprog. Alle betjente holder færdelsloven og at alle betjente følger reglerne. Jeg vil også sørge for at betjente gør deres job, og at de betaler bøder og giver bøder. Gør deres arbejde ordentligt og ikke bare troller. Jeg vil også opnå at alle følger sig godt tilpas, og at alle borgere i Stavox har det trygt med politiet.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg tænker at jeg nok vil bidrage med lidt mere aktivitet, jeg ser sjældent vicerigspoliticheferne. Jeg vil nok også bidrage med at gøre noget selv, f.eks tage fartmålere, gå på patrulje.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Nej, der er ikke mere jeg syntes i burde vide, det her er alt for min Vicerigspolitichef ansøgning.
Hav' en god dag!

// Kim Karsten

 

-Rep

 

-laver maget failRP som betjent

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DEAGLEMEISTER skrev:

-Rep

- Du er lidt for meget en troll 

 

Forstår jeg godt, men er begyndt at tage mig lidt mere sammen

 

1 time siden, Poul_erik skrev:

 

-Rep

 

-laver maget failRP som betjent

Hvordan failrp?

29 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Grineren gut

Kan være seriøst hvis det er nødvendigt

+Rep

❤️❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Kaistar skrev:

De gange jeg har haft dig i styrken har du 9/10 af de gange jeg har set dig været en troll som har resulteret i en demotion.

 

Kan du eventuelt forklare hvorfor du så skulle være en del at rigspolitiet?

Som sagt, kunne jeg tænke at tage mig sammen, og begynde at rp normalt. Forstår godt du syntes jeg er en troll, men det er noget som der skal arbejdes på. 

 

Grunden til jeg også vil være vicerigspolitichef er fordi nogle gange oplever jeg at folk snakker grimt eller mic spammer på radioen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kim Karsten skrev:

Som sagt, kunne jeg tænke at tage mig sammen, og begynde at rp normalt. Forstår godt du syntes jeg er en troll, men det er noget som der skal arbejdes på. 

Så bevis det FØR du ansøger. Altså ved at opføre dig som en intelligent person hele tiden.

2 timer siden, Kim Karsten skrev:

Grunden til jeg også vil være vicerigspolitichef er fordi nogle gange oplever jeg at folk snakker grimt eller mic spammer på radioen

Så klag til indsatslederen? Hvis han så ikke gider gøre noget og det er bevidst mic-spam, kan du klage til staff eller du ved, slukke radioen?

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, sskovandersen skrev:

- Er konstant flabet.

Hvordan er jeg flabet, jeg har ikke snakke grimt til dig, har behandlet dig med respekt, som alle andre.

 

20 minutter siden, sskovandersen skrev:

- Baiter efter borgere 

Jeg baitede ikke, jeg patruljede bare, og så at du kørte forfærdligt konstant, hvor jeg vælger at stoppe dig, ser ikke nogen baiting i det.

 

 

 

23 minutter siden, sskovandersen skrev:

- Troll [Som alle andre har skrevet]

Har på ingen måde været en troll, jeg har overholdt alle serverens regler, siden sidst jeg var en troll var da jeg lagde denne her ansøgning op, men nu rp'er jeg som normalt, overholder serverens regler.

Den eneste jeg ser på serveren som en troll er nok mest dig, du sidder og ooc'er midt i rp konstant, og rp'er ikke normalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.