Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Ansøgning til rigspolitiet - Maxx0758


BareMaxx

Recommended Posts

In-game navn: Maxx0758

SteamID: STEAM_0:1:39487210

Alder: 19

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen, da jeg har været med i ledelsen flere gange før. Den eneste grund til at jeg har været med to gange i stedet for én gang, var da Vito overtog styrken, og valgte at fjerne alle fra styrken. Jeg blev derefter genansat uden at skulle skrive en ansøgning, da Anders Buch overtog ledelsen efter Vito. Sidst jeg var med i ledelsen blev jeg fyret for inaktivitet, hvilket selvfølgelig er beklageligt, og er noget som jeg har rettet op på. Oftest når jeg er ingame spiller jeg som betjent, og her har jeg nogle forskellige E2er som jeg vil kunne bruge til min styrke, heriblandt en panik-knap med tilhørende kort osv. Jeg er god til at have kontrol over min styrke, og føler mig god til at kunne sammensætte en optimal styrke, hvor der ikke er nogen, som ikke kan finde ud af at spille ordentligt som betjent. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Som jeg skrev før så er jeg oftest politi når jeg er online. Jeg prøver at være online så meget som muligt, men jeg har skole og venner som også skal passes, så det er ikke nødvendigvis, hver dag at jeg kommer på.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg kunne godt tænke mig at opnå, at skabe en politistyrke, som består af spillere, som kan finde ud af at være betjente. En styrke, hvor der ikke er nogen som sidder og skriger på radioen, som er med til at give tinnitus osv. Jeg hader når der er en politistyrke, som der overhovedet ikke er kontrol over, da det er totalt ødelæggende for styrken generelt. Jeg har også flere gange været ved at se om jeg kunne lave en politihåndbog osv, med informationer om hvordan politistyrken osv er sat sammen. Fik den dog ikke lavet da jeg blev fyret, men er noget som jeg vil kunne lave igen.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Det som jeg kan bidrage med er nok nogle af mine E2er, som er lavet til politiet. Derudover har jeg massere af erfaring med, at kunne sammensætte en optimal politistyrke, som der er 100% kontrol over osv. Jeg vil kun det bedste for politistyrken.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nah det tror jeg ikke, ved ikke hvad det skulle være. Skulle der derimod være spørgsmål eller lignende, som ikke skal skrives i en kommentar, så kan jeg kontaktes i en PM.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Snoopi skrev:

Jeg er på serveren hver dag. Ser dig næsten aldrig.

Jeg har ikke været så meget på i denne uge pga eksamen.

Jeg kan samtidigt se at du siger du spiller mest på evo, jeg er begyndt at spille på Rockford meget, hvilket nok er en anden grund til at du ikke har set mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, MRBennetsen skrev:

+ Reputation

 

Du er generelt super flink når man ser dig.

Jeg mener du har været Rigspolitichef ikke sandt? - Massere erfaring.

Kan holde hovedet koldt - også selvom folk råber dig i hovedet.

Du er staff - så du ved hvordan man skal gøre visse scenarier.

Jeg har ikke været Rigspolitichef 😊

Tak for de fine ord

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.