Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Critz


Critz

Recommended Posts

In-game navn:

Critz

 

SteamID: 

STEAM_0:0:142189984

 

Alder:

16 (Snart 17)

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være medlem af styrken da jeg er en god leder, en meget aktiv spiller på begge servere og en venlig person. Jeg er god til at tage ansvar og hjælpe andre. Jeg er på dette tidspunkt også blevet ret træt af 10 årige indsatsledere der ikke lytter og ikke kan færdselsloven. Der oveni er jeg god til at holde overblik, tidligere medlem af Rigspolitiet. Jeg føler også selv jeg er god til at vise hensyn til alle medlemmer og tale med dem om jobbet.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Ret ofte. Da jeg er staff tager jeg selfølgelig også cases, men dette er intet problem. Jeg er en meget aktiv betjent og tidligere medlem af Rigspolitiet, blev dog demoted pga. inaktivitet.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

At oplære de nye betjente og holde dem opdateret på loven. Jeg oplever tit selv at alle ikke altid er korrekt indforstået med loven, dog er dette noget jeg vil prøve at lave om på. Jeg vil skabe en seriøs styrke, og slår hårdt ned på grimt sprog, samt troll.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

En god leder, som faktisk lytter til folk og magter dem. Har oplevet at andre ikke altid magter at tage klager op.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Bliver tit spurgt om jeg gider at gå til rigs, men må dsv. sige jeg ikke har adgang.

Mange kender mig, og har et godt forhold til mig.

Er staff, hvilket allerede der viser jeg er seriøs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.