Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]RigsPoliti Ansøgning


Snoopi

Recommended Posts

In-game navn:
Snooopi

 

SteamID: 
STEAM_0:0:102201840

 

Alder:
16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: 

Jeg synes at der er nok på tide på at jeg bliver forfremmet som en del af ledelsen.  Hvorfor?, fordi at jeg som Indsatsleder er den mest seriøse Indsatsleder som du nogensinde finder. Jeg finder opgaver ud af det blå som giver mening....  altså lad os antage at vi havde 5 konfiskeret biler. Jamen så havde jeg givet en betjent opgaven at han skulle sende en seriøs besked til alle bil ejere og ligesom meddele ejerne osv.... og så videre til næste opgave. Jeg er god til, at guide mennesker i den rigtige retning på en god måde, og hjælpe dem med at forstå det de skal lave. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Jeg går betjent når jeg ser at byen kunne bruge nogle seriøse politi folk. Så det ville være når der kun er 2-4 mænd som betjent.
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg håber på at opnå en masse kommunikation fra en masse nye mennesker og ligesom guide dem et skridt fremad.
Jeg håber også at jeg kan få folk til at kunne lide mig som en leder når vi kører på opgaver så vi ikke bryder samarbejden.

.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:  

Jeg kan bidrage med at være aktiv og være online en del meget end andre er, jeg kan lede godt og seriøst, og jeg fremfører hele tiden det bedste politi arbejde.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
- Jeg er bedre kendt som Snoopi / Snooopi.
- Startede på Stavox helt tilbage i 2016
- Er ret sikker på at 75% af Stavox's fællesskab kender mig som en venlig person
- Har ingen fjender på Stavox

God Lørdag - Søndag 🙂

  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Snoopi skrev:

Jeg finder opgaver ud af det blå som giver mening....  altså lad os antage at vi havde 5 konfiskeret biler. Jamen så havde jeg givet en betjent opgaven at han skulle sende en seriøs besked til alle bil ejere og ligesom meddele ejerne osv.... og så videre til næste opgave. Jeg er god til, at guide mennesker i den rigtige retning på en god måde, og hjælpe dem med at forstå det de skal lave. 

Så du vil lege Diktator overfor din styrke? Det lyder mere som om at du vil bruge din magt til at få andre til at lave opgaver, du er for doven til.

3 timer siden, Snoopi skrev:

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Jeg går betjent når jeg ser at byen kunne bruge nogle seriøse politi folk. Så det ville være når der kun er 2-4 mænd som betjent.
 

Også vil du give dem ligegyldige opgaver som at skrive til folk deres bil er konfiskeret, i stedet for at stoppe kriminalitet?

 

3 timer siden, Snoopi skrev:

 

seriøse

seriøs 

 

seriøse

 

 

seriøst
 

  •  

Det er den antal gange du har brugt ordet "seriøs". Billedet nederst i svaret er mit synspunkt på dig og det ord

 

3 timer siden, Snoopi skrev:

- Er ret sikker på at 75% af Stavox's fællesskab kender mig som en venlig person
- Har ingen fjender på Stavox

  •  

Da jeg læste de her 2 linjer indså jeg at det her med 99% sikkerhed var en troll, og at jeg spildte min tid med at svare.

Linje 2 er jo så lidt løgn, eftersom du -reptrader med alle konstant, så tvivler på at folk kan lide dig.

 

https://gyazo.com/51a8bc45913ab8dfbfce7b2c4c4198fc

- Fuld caps i en "seriøs" tråd, indikerer barnlighed

- "HAHAHAHAHHAHAH", Useriøsitet. Lidt modsigende ift. du brugte ordet 4 gange i din ansøgning?
-  Du legit tilsviner en Vicerigspolitichef, i din status-besked. Tag dig sammen.

- 400 -reps taler vidst lidt for "75% af stavox kender mig som en venlig person" og "har ingen fjender på Stavox"

Link til kommentar
Del på andre sites

Desværre kender du mig kun som en hadful person overfor dig og vi spiller slet ik på samme server. Du spiller på rock imens jeg spiller på evo. Så kan  du vær sød og lad vær med at dømme mig ud fra forum had

@Guzern Det der billed har intet med rigspolitiet at gøre....

@ZeTaZ
Mange Mange Mange tak bro!
Pæne ord.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Snoopi skrev:

- Er ret sikker på at 75% af Stavox's fællesskab kender mig som en venlig person

Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde. Er det en joke, eller tror du helt seriøst selv på det? 

 

Din opførsel på forum og in-game er tåkrummende og barnlig. 

Du er så uegnet som noget kan være. Tak - men nej tak. 

:toadleave:

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Houston skrev:

Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde. Er det en joke, eller tror du helt seriøst selv på det? 

 

Din opførsel på forum og in-game er tåkrummende og barnlig. 

Du er så uegnet som noget kan være. Tak - men nej tak. 

:toadleave:

Lige som follow-up får vi nok begge 2 endnu en "dum" reaktion for at komme med konstruktiv kritik.

 

Og sjovt at din "status" blev ændret kort efter min første kommentar blev set af dig.

Screenshot_20200202-163753.jpg

Desuden, jeg spiler også på Evocity en del. Jeg vælger bare at gøre mig selv den tjeneste, at undgå at få tinitus ved ikke at stå hos dig medmindre det er en politisag.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Snoopi skrev:

Sjovt du bringer mine -reps op.... du  kender ikke engang årsagen

Tror han mente din Rang.

 

- Reputation

Du er en af dem man kender som man egentlig ikke kan lide.

Du svare rigtig flabet tilbage og gemmer dig bag din skærm - tør næsten vædde med at du ikke turde sige de forskellige ting hvis i stod ansigt til ansigt.

Jeg citerer noget du har sagt til mig - som vendte mit hoved helt forkert; "Jeg sælger kun folks ting videre hvis de ikke er nice overfor mig." HVAD ER DET FOR EN TING AT SIGE?!

 

Jeg håber ikke du bliver (vice)Rigs.

 

https://gyazo.com/96c402fce579d716428fd0be9e9e4f5e

17 timer siden, Snoopi skrev:

Er ret sikker på at 75% af Stavox's fællesskab kender mig som en venlig person

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor bringer du dette op i min rigspoliti ansøgning? 

"Du svare rigtig flabet tilbage og gemmer dig bag din skærm - tør næsten vædde med at du ikke turde sige de forskellige ting hvis i stod ansigt til ansigt.

Jeg citerer noget du har sagt til mig - som vendte mit hoved helt forkert; "Jeg sælger kun folks ting videre hvis de ikke er nice overfor mig." HVAD ER DET FOR EN TING AT SIGE?!"

Det har intet med politiet på stavox at gøre

Link til kommentar
Del på andre sites

@Snoopi det at du er nød til at reagere dum på hvert 2. opslag som er kritik mod dig, siger mere end hvad du tror.

 

37 minutter siden, Snoopi skrev:

Hvorfor bringer du dette op i min rigspoliti ansøgning? 

Jeg bringer det op, fordi du er modbydelig mod alle på forummet, hvis de ikke vil dig noget der passer dig. Hvis du stod og kiggede dem du skrev til i øjnene havde du ALDRIG sagt det.

 

Syntes også det er lidt komisk du går ind og minus reputationer min ansøgning, det er selvfølgelig i orden, men komisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Snoopi skrev:

In-Game er der ingen had mod spillerne så dit research er *Fake News*

Så din skriftlige ageren har ingen relevans til, hvordan folk bedømmer din væremåde som person?

 

Du skal regne med at du størstevis bliver bedømt af spillerne, som giver enten + eller - rep. Deres bedømmelse kan komme fra både deres observationer ingame og på forum.

Tænk over hvordan du opfører dig, og hvordan du vil opfattes som person.

 

At reagere med "dum" til folk der giver dig konstruktiv kritik, får det virkelig til at se ud som en ansøgning du ikke mener. 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

1. snakker flabet  til folk

 

2. sidder og går OOC i mens man rp med dig og jeg citer hvad du sag til mig for led hvem er det nu du er når jo du ham der har givet mig minus rep på forum uden jeg har sagt noget til dig (samt jeg tror jeg har givet dig 3-4 minus rep på froum dog ikke sikker)

 

3. lyver i din ansøgning med at sig - Er ret sikker på at 75% af Stavox's fællesskab kender mig som en venlig person hvis du er så sigger på det hvorfor har du så meget minus rep her på forum og ud af havde jeg kan se de andre siger så siger de også minus rep til din andsøgning

 

så efter min mening vil jeg ikke mene du er ejene til at være vice-rispolitichef.

 

så det bliver et stort Minus Rep fra mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nummer 1.Prøv at forklar lidt mere om hvorfor jeg er flabet.

Nummer 2. Du grinte af det selv og ligesom joinede den OOC del så forstår ikke hvorfor du trash talker mig nu.

Nummer 3. Jeg er en venlig person? bare ikke hvis du starter med at trash talk mig i starten.

Nummer 4. Har du set mig som betjent? og hvad er din mening om mig som betjent?.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Snoopi skrev:

Nummer 1.Prøv at forklar lidt mere om hvorfor jeg er flabet.

Hmm.

Du er ikke kun flabet, men utroligt flabet, umoden, useriøs, og ulækker.

Lad os starte med dit videresalg af baser og E2'er?

Screenshot_20200203-023707.thumb.jpg.c69360c2d3fed4532beb48284e6b1ae9.jpg

Det var bare det jeg kunne finde ved at kigge på din profil her på forummet, men jeg GARANTERE dig for der min. Har været 20 tilfælde mere end dem, +En af mine baser som du har massesolgt videre, hvorefter jeg lægger den op på forum.

Hvis du kigger på det første link jeg sendte tænker jeg egentlig at det i sig selv svare på dit spørgsmål.

 

Screenshot_20200203-023840.thumb.jpg.f1c9d7deeb8195f671a4625bf3dbb5c0.jpg

Screenshot_20200203-023849.thumb.jpg.d86e2f3141d0800fb8a8613908f9a540.jpg

Du erkender selv at nok er en af de mest hadet på stavox.

 

Meen:

Vil dog også lige sige at jeg har fået indtrykket af du har forsøgt at ændre din opførsel, især in-game, of det vil jeg lige give dog credit for.

Har ikke oplevet at du scammer eller andet.

Kan godt være det bare er mig du har været mere flink overfor, men du har fandme godt nok været et røvhul.

 

- Beklager hvis der er mange stavefejl, jeg har skrevet på mobilen, skal nok lige kigge på den imorgen, lol.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.